Kymco dj opvoeren

WesselDB

New Member
Hallo ik heb een kymco dj 50 wil hem 70cc maken, weet alleen niet welk merk het beste is. Ik zat zelf aan malossi te denken maar kon ook voor airsal kiezen. Wil de scooter tegen de 100 laten lopen met goede optrek. Welke afstelling is nog meer belangrijk dan?

Weet iemand iets die zelf kymco dj heeft gehad.

Groeten wessel
 
Advertisement - register to remove this

Malossi is betere kwaliteit, airsal is prima beginners cilindertje voor redelijke prijs.

Afstellen is voor geen een scooter hetzelfde. Begin rijk op de carb en bouw langzaam af tot dat je een sweet spot heb gevonden.
 
Malossi is betere kwaliteit, airsal is prima beginners cilindertje voor redelijke prijs.

Afstellen is voor geen een scooter hetzelfde. Begin rijk op de carb en bouw langzaam af tot dat je een sweet spot heb gevonden.
Oke super dan probeer ik dat eerst setje sproeiers kan ik online wel halen. Welke grote denk je goed van pas te kunnen komen?
 
Welke carb en onderdelen ga je gebruiken allemaal?
Ik zat te denken aan een anders setje sproeiers kopen. Met 70cc van airsal maar dat is volgens mij alleen maar aluminium, heb eigenlijk gietijzer nodig maar ik weet niet van welk merk ik dan cilinder moet gebruiken? Mischien dat ik nog een 21 mm cabrsteur erbij bestel maar dat is denk niet echt nodig. En weet iemand toevallig of kymco dj horizontaal of verticaal blok is?
En welke grote sproeier zit er normaal in een kymco dj 50?
 
Back
Top