oh vanaf de cdi unit af. ik zie het thnxauto b/s naast de startmotor , loopt over weerstand van 12 ohm 5watt
mee bezig. kleppen stellen wordt veel googlen/youtuben. is nieuw voor me maar gaan ervoorDoe eerst maar eens gewoon onderhoud. En ik heb het dan vooral over de overbrenging. Als je rollen vierkant zijn trekt het natuurlijk ook niet goed op.
Maar de rest ook, een vuil filter of bougie zorgt er ook voor dat het niet lekker loopt. Of kleppen die gesteld moeten worden.
Nadat je onderhoud gedaan hebt en dat niets veranderd heeft kan je verder kijken.
Meteen naar ingewikkelde problemen zoeken die er waarschijnlijk niets mee te maken hebben heeft geen zin. Zo maak je geen diagnose. Zon choke gaat ook praktisch nooit kapot.
Om hierop terug te komen , deze slang is om je vlotterbak af te tappen , er zit bij de carb , of onderaan de slang , een schroef , als je deze opendraait , loopt de vlotterbak leeg , deze hoort met een beugeltje aan het variodeksel te zitten bij de meeste scooters .Er zit een slang aan die gewoon open naar onder de scooter loopt.