@Sparky Geel -> Groen gemeten met de regelaar aangesloten en op de regelaar zelf was 8 tot 11,5.
Nu meet ik daar 13,5 [~] zonder licht en 14 [~] met lichten aan.
Uit de stator komen bij mij de kleuren geel, wit en blauw/wit waarbij geel en wit in 1 stekker zitten en blauw erlangs loopt.
Hier meet ik:
blauwwit -> geel : 8,5 [~] zonder licht en 15 [~] met lichten aan
blauwwit -> wit : 0
geel -> wit : 0
Misschien ergens slecht contact bij de draden uit de stator want die heb ik wel wat om moeten buigen voordat ik ging meten en nu geeft ie opeens meer aan op de spanningsregelaar.
Weet niet of de waardes 8,5 [~] (zonder licht) en 15 [~] (met licht) van de statorconnector voldoende zijn.
Of de accu nu wel bijlaadt heb ik nog niet kunnen testen omdat de scooter open ligt. Of de lichten over de accu werken ipv vanaf de stator wordt nog een heel gepluis waar alle draden lopen maar misschien zeggen de laatst gemeten waardes er iets over ? Vooral die blauwwit -> wit en geel-> wit van beide 0
Oh, valt me net nog op dat op de accupolen een dikke en dunne rode draad op de plus zitten en een dikke en dunne groene draad op de min. Geen idee of dat origineel is
Vanaf de koplampen gaan de groene en witte draad een stuk kabelboom (omhoog naar in het dashboard zeg maar) in. Weet niet of die naar 1 van de 2 stekkers in rode cirkel zouden moeten gaan en dat ze nu misschien via een eigen gemaakte omweg/kabelboompje toch direct naar de accu gaan. Zal daarvoor nog alle kappen eraf moeten halen om een beetje te kunnen volgen maar misschien klopt het op deze manier als foto 2 al wel ?