Kymco agility 50 12” vonkt niet meer na kortsluiting.

Rubenh04

New Member
Ik heb een kymco agility 50 12 inch en laatst tijdens het rijden stopte de scooter ermee en Brande een zekering door. Hierna alles te hebben afgemeten en een nieuwe cdi te kopen starte die, maar dat was een test. Alles erop geschroefd weer en klaar om te gaan, alleen hij vonkte niet meer en deed weer niks. Er is niks mis met de strator, cdi, bobine, bougie en bougiedop. Alles is doorgemeten. Wat kan het nogmeer zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een kymco agility 50 12 inch en laatst tijdens het rijden stopte de scooter ermee en Brande een zekering door. Hierna alles te hebben afgemeten en een nieuwe cdi te kopen starte die, maar dat was een test. Alles erop geschroefd weer en klaar om te gaan, alleen hij vonkte niet meer en deed weer niks. Er is niks mis met de strator, cdi, bobine, bougie en bougiedop. Alles is doorgemeten. Wat kan het nogmeer zijn?
Ik mis contactslot nog, dan kan hij wel rond draaien, maar als de - nog doorgebonden wordt dan vonkt hij niet
 
Als hij draait neem ik aan?
Zo ja, boven de 13 a 14v zit je aan een nieuwe rectifier, op het diagram lijkt dat via het contact op de cdi en dan vervolgens op de bobine aangesloten te zijn. Dit kan een hoop slopen.

Nog iets zit de boegiedop goed, misschien die kabel doorgebrand. Meer voltage in de bobine is vgm er ook meer uit.

(Diagram staat op mijn tel kan heb niet 1 2 3 toevoegen)
 
Back
Top