Kymco agility 12”

Advertisement - register to remove this

Is dit een nieuwe cdi en zo ja, is deze wel geschikt voor jouw scooter, die orgineel een CD-CDI heeft, als ik mij niet vergis.

Zet jij er een AC-CDI in, gaat de zekering defect.

Als de zekering klapt dan ligt het aan de cdi die je probeert in te pluggen, tenzij de zekering niet meer de originele waarde heeft en de betreffende zekering is vervangen door een zekering met een veeeel lagere waarde qua Amperage.

Gijs, een 7A zekering mag niet kapot gaan.

Ik neem aan dat als je de cdi niet in steekt, de zekering heel blijft, tenminste dat begrijp ik uit jouw verhaal.
Indien bovenstaand het geval is zit het probleem in de CDI, dat vroeg je toch of niet?

Waarom antwoord je wel op Alex z'n vraag maar niet op de mijne want als je geholpen wilt worden is het wel belangrijk dat je zoveel mogelijk info deelt !

Last edited:
Gijs, een 7A zekering mag niet kapot gaan.

Ik neem aan dat als je de cdi niet in steekt, de zekering heel blijft, tenminste dat begrijp ik uit jouw verhaal.
Indien bovenstaand het geval is zit het probleem in de CDI, dat vroeg je toch of niet?

Waarom antwoord je wel op Alex z'n vraag maar niet op de mijne want als je geholpen wilt worden is het wel belangrijk dat je zoveel mogelijk info deelt !
Ja zoals je het zegt de zekering blijft heel als de cdi er niet in zit steek ik hem erin dan knapt ie eruit

Back