KVS verdwijnt.

Sadoke88

Ik wil ook hard gaan
Vriend van me rijd met een speedfight LC. Nou moettie iedere week zijn KVS vervangen. We vinden geen lek, en niks wijst ook op een lek. MAar toch daalt het niveau van zijn vloeistof iedere week drastisch. Op wat kan dit betrekking hebben ?

greets

edit; scooter is volledig std.

Advertisement - register to remove this

Neen op miraculeuze wijze verdampt het percies steeds. Prestaties zijn beetje verminderd. Hij rijdt nu 3km/u minder, maar de trekkracht is nog steeds dezelfde. Zou het iets kunne zijn met de koppakking ofzo ? :s

als je hem bijvult, ontluchten jullie hem dan ook ? Dus stadionair laten lopen met de dop er af voor een aantal minuten ?

Anders zou je je kappen voor de zekerheid eraf kennen halen om goed te kijken waar ie lekt.. of even de slangen eraf halen, binnekant invetten (vloeibare pakking) en alle slangenklemmetjes aandraaien....

Wij kunnen niet zien wat het probleem is maar als ie echt iedere week leeg loopt moet ie wel lekken.. Dan zou je gewoon alles moeten na lopen, pakking cilinderkop / waterpomp, slangen, radiator etc..... :W

Neen, dat ontluchten hebben we nog niet gedaan. Gaan we morgen es proberen. Als het dat niet is zal er niks anders opzitten als het boeltje uitéénhalen. Toch al bedankt. Ik laat het wel weten ;)

ik denk tog dat het in je koppakking zit als je nerens een lek naar buiten kunt vinden. de kvs moet tog ergens blijven. als je hem na het bijvullen nog 1 x moet bijvullen na een stukje rijden is de lucht er wel uit.
ik zou het probleem tog en je koppaking zoeken.. rookt hij ook sinds die tijd ?

edit: bij een speedfight zit er op de kop bij de kvs slang een ontluchtingsboutje, als je deze los draaid net zolang tot er kvs uit komt lopen, en je hem daarna bij vult is hij ontlucht en zit hij vol.

Hebben het spel dus ontlucht en we zullen zien wat ervan komt. Paar daagjes wachten, als ik het niet vind zal het idd wel de koppakking zijn die lekt. Pech voor mijn maat dan ^^

bdankt all !

Back