scooter fr€@k said:ik heb dus een lekker gaatje in mun uitlaatpoort gevonden waar alles door loopt , zou ik dit met DEFCON kunnen maken het is een gaatje van 1-2 mm
scooter fr€@k said:ik heb dus een lekker gaatje in mun uitlaatpoort gevonden waar alles door loopt , zou ik dit met DEFCON kunnen maken het is een gaatje van 1-2 mm
ZipSjezer said:als je het goed aanbrengt en goed glad schuurt moet het wel vasthouden denk ik.
dat van die 1200 graden is onzin.
probeer anders de fabriek eens te bellen van je defcon. die kunnen je er alles over vertellen.
JBB said:1200 heb ik nooit beweerd, maar hoe warm denk jij dat een explosie is????
Sommige mensen hebben soms nog wel eens last van een roodgloeiende uitlaat, dat is tegen het smelten aan (meestal verkeerd ontstekingstijdstip of verkeerde afstelling van carb) En tijdens het rijden wordt de uitlaat nog eens gekoeld door de rijwind die er overheen gaat.
Maar je kan defcon gebruiken maar dat mag volgens mij niet warmer worden dan 150 à 200 graden. Je uitlaat wordt al 2 keer zo warm!!!! Moet je na gaan hoe warm uitlaatpoort aan binnenkant wordt of je moet piaggo cilinder hebben die wordt om uitlaatpoort heen nog gekoeld
net wat ik denkJBB said:Niet moeilijk doen en een prop alu erin laten lassen of ijzer, waar je cilinder ook van gemaakt is. Dan weet je zeker dat er geen problemen meer ontstaan