O Ollie New Member 29 January 2022 #1 Ik was naar de vario aan t kijken op m’n peugot vivacity en wilde alles weer terug doen maar mijn krukasmoer draaide door maar ik vraag me af of je ook gewoon een normale moer kan gebruiken of een borgmoer.
Ik was naar de vario aan t kijken op m’n peugot vivacity en wilde alles weer terug doen maar mijn krukasmoer draaide door maar ik vraag me af of je ook gewoon een normale moer kan gebruiken of een borgmoer.
H Harrr Well-Known Member 29 January 2022 #2 Nee, schroefdraad krukas is 'fijner', Kijk of je nieuw draad kan tappen, Groet, Upvote 0 Downvote
Sparky Well-Known Member 29 January 2022 #3 Is de schroefdraad van de krukas beschadigd of die van de moer of beide? Upvote 0 Downvote
O Ollie New Member 29 January 2022 #4 Nee gelukkig alleen de moer. De krukas is gewoon normaal! Upvote 0 Downvote
eurokit Broem Broem Pff Pff 29 January 2022 #5 Maak eens even een foto. Die moer is overigens speciaal voor de krukas en ingaande vertanding as. Dus geen bouwmarkt moeren erop rossen. Upvote 0 Downvote
Maak eens even een foto. Die moer is overigens speciaal voor de krukas en ingaande vertanding as. Dus geen bouwmarkt moeren erop rossen.
Sparky Well-Known Member 29 January 2022 #6 Ollie said: Nee gelukkig alleen de moer. De krukas is gewoon normaal! Click to expand... Dan heb je geluk gehad anders was het krukas vervangen. Niet experimenteren gewoon een nieuwe krukasmoer gaan halen of bestellen. Upvote 0 Downvote
Ollie said: Nee gelukkig alleen de moer. De krukas is gewoon normaal! Click to expand... Dan heb je geluk gehad anders was het krukas vervangen. Niet experimenteren gewoon een nieuwe krukasmoer gaan halen of bestellen.
H Harrr Well-Known Member 29 January 2022 #7 Gelukkig het draad van de moer! Groet, Upvote 0 Downvote
O Ollie New Member 2 February 2022 #8 Ik heb gewoon een nieuw moertje gehaald dus geen probleem! Upvote 0 Downvote