Als die met je slagmoer er niet af gaat moet je een betere slagmoer kopen…Ik wou bij de garage nieuwe rolletjes erin laten zaten, maar de krukasmoer zat zelfs met de slagmoer aardig vast, hij zei dat hij bang was dat hij het schroefdraad kapot zou maken en dat er dan een nieuwe krukas in moet, de bout in de koppeling zat ook aardig vast, maar die kreeg hij zonder schade eraf.
Heeft iemand hier ervaring mee, ik ben heel bang dat de krukas kapotgaat, maar de scooter trekt nu zo sloom op, zelfs na het vervangen van bijna alles, dat ik hem als ik dit niet doe ga verkopen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt
Het is je enige optie, geen andere manier om los te maken volgens mijJa het ding is, hij kan m er wel af halen, maar hij is bang dat hij daarmee het schroefdraad kapot maakt
Als het eerste keer is gaat het moeilijk, daarna makkelijkerja klopt man, ik wil ff weten of dat normaal is dat ie zo vast is en of mensen hetzelfde hebben als mij, zonder dat het schroefdraad uiteindelijk kapot is gegaan.
Het is een Vespa sprintWat voor scooter is het? Sommige Morini blokken hebben het draad contra.
Ja er zit een luchtslang op, denk iets groter of even groot als een tuinslang, dat is alles wat ik erover weetIk zou gewoon doorgassen met de slagmoersleutel. Vind het gedrag van die garage ook vrij raar moet ik zeggen. Ik zou me echt de ogen uit me kop schamen als ik tegen een klant moet zeggen dat ik een moer niet los krijg, en ze maar gewoon verder moeten kijken of zo iets.
Het kapot gaan door los draaien vind ik ook een heel bijzondere claim.
Klinkt allemaal niet echt professioneel.
Wat hebben ze ook voor iets? Er zit heel veel verschil in die dingen. Een slechte doet misschien een paar honderd NM, een goede kan goed meer dan 1000NM doen.
Op lucht? Luchtslang met grotere doorsnee kan ook een wereld van verschil maken. En de hoeveelheid druk natuurlijk. En dan is er nog de vraag wat voor compressor ze hebben.
Maar dat zal jij vast niet allemaal weten.
Zou , als er zoveel kracht op gezet moet worden , geen zuigerpen gebruiken , schade aan zuiger / drijfstang , is zeker wel aanwezigIk zet een zuiger blokkeer pen