krukas ...

scootergek1986

speedfreak
heej medeforummembers,

ik heb een vraag over een krukas / snelheid / stevigheid.

ik heb nu een krukas die ik ga vervangen voor een hele sterke krukas van malossi.
ik heb een best snelle setup,maar... ik wil echt xtreem gaan, ik ben geen milionair
dus ik moet alles in delen gaan kopen.
me vraag is nu dus : kan ik gaan rijden met een extreem sterke krukas van malossi,met de rest van de setup.

me setup :
stage6 50cc snel
17,5 delórtho
mhr overrange set
delta clutch
sito plus
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou gewoon een Kiesler krukas kopen , en dan even wachten todat je geld heb voor een 2 Fast 4 Race oid. En dan de rest. Beste is alles ook gewoon in 1x te monteren. Niet alles langzaam achter elkaar.
 
ja dat kan dat jovo dat zegt maar als ik zeg extreem wil gaan en weing geld heb dat het in gedeeltes moet gebeuren heb ik niks aan een originele krukas, snappie.
maar ik denks het zelf al te weten , ik ga toch maar sparen denks zo, ipv in gedeeltes.
maar toch zou ik willen weten of ik met een dure stevige as kan gaan rijden op deze setup, ik zal ffkes mijn scooterbaselink zetten.
http://www.scooterbase.net/profiles/scootergek/2381/information/
 
me vraag is nu dus : kan ik gaan rijden met een extreem sterke krukas van malossi,met de rest van de setup.

me setup :
stage6 50cc snel
17,5 delórtho
mhr overrange set
delta clutch
sito plus

dus ik zeg, niet nodig om hiervoor een dure krukas te nemen.

maar in antwoord op je andere vraag. ga eerst eens bedenken wat je voor cilinder ed wilt gaat kopen. sommige hebben namelijk nogal wat aanpassingen nodig.
 
ja ik bedoel dit ermee,

ik wil een xtreem snelle cilinder/uitlaat/carbu etc etc aanschaffen, maar zoveel geld heb ik niet, dus bedoel ik dit ermee, kan ik bijv alvast een krukas aanschaffen en er tijdelijk mee ga rijden op deze setup zodat me blok niet meer uit mekaar hoeft etc etc. en dan later de rest van de onderdelen ga aanschaffen. ik hoop dat ik zo duidelijk overkom/ben.
die snelle cilinder enzo dat word waarschijnlijk alles van malossi omdat ik al veel van malossi heb.
 
Ligt er natuurlijk aan wat voor een krukas je kiest. Als jij er een van bijv malossi pakt met een langere drijfstang gaat het niet goed komen. Daarom moet je effe kijken wat je nou wilt en alles op een rijtje zetten.
 
Géén idee :L Waren al die jong uit Boekel die dat deden, waarschijnlijk omdat er niet veel andere waren die hun kenden. Ik zag je scooter erna in helmond bij de kermis staan kan dat kloppen ?

Ik was met deze:

eupm5j.jpg


Die eerst met de auto was en daarna de scooter ging halen ja :W
 
En met een Pen 12 krukas kun je ook gewoon doorrijden als je nu met een Pen 10 zit. Waaaaaant daar hebben onze vrienden van Stage 6 dit op uitgevonden:

atrmom.jpg


Naaldlager met een buitendiameter voor een Pen 12 krukas, en een binnendiameter voor een Pen 10 pistonpen.
 
Ja weet ik had ik gezien op je scooterbase daarvan wist ik dus ook dat jij het was haha :p Maar of er nog mensen zijn gaan ''sprinten'' weet ik niet, Dennis was naar huis gegaan en die had zijn meid bij dus die ging nie meer mee. Waar die afgesproken plek was wist ik ook niet... Dus toen waren die jongen met die Derbi en met die Speedfight WRC en ik maar naar de Mc Donalds gegaan in Helmond.
 
Back
Top