Krukas niet gecentreerd krijgen

Kinna

Member
Beste lezer na het monteren van me krukas loopt hij heel stroef, ik heb even met een voelermaatje gemeten tussen de krukaswanden en een voelermaatje paste aan de ene kant wel er in en aan de andere kant niet, de krukas staat dus nog niet op de juiste plek alleen na heel veel rammen met de rubberen hamer is ie ook maar niet een beetje verschoven. Heeft iemand een idee wat ik kan doen
 
Advertisement - register to remove this

Beste lezer na het monteren van me krukas loopt hij heel stroef, ik heb even met een voelermaatje gemeten tussen de krukaswanden en een voelermaatje paste aan de ene kant wel er in en aan de andere kant niet, de krukas staat dus nog niet op de juiste plek alleen na heel veel rammen met de rubberen hamer is ie ook maar niet een beetje verschoven. Heeft iemand een idee wat ik kan doen
Te hard rammen met rubberen hamer niet doen. Sla je de krukas uit balans. Krukas demonteren lagers een paar uur in de vriezer en cartel goed heet stoken, dan zou het zo in elkaar moeten vallen, als hij heet is kun je hem goed corrigeren. Maar een goede krukas hoort eigenlijk direct goed in de lagers te vallen.
 
Demonteren? Beter koop je via aliexpress voor 25 a 30eu een krukas trekker. Dan
Demonteren? Beter koop je via aliexpress voor 25 a 30eu een krukas trekker. Dan is die in een mum van tijd gecentreerd.
Demonteren? Beter koop je via aliexpress voor 25 a 30eu een krukas trekker. Dan is die in een mum van tijd gecentreerd.
Dat zou ook kunnen idd maarja hij heeft er natuurlijk wel op lopen rammen
 
Back
Top