Krukas misschien kapot?

de kemphaan

New Member
ik wilde de rolletjes vervangen....zuigerstop erin..nou draait mijn variateur door...ik denk zuigerstop te kort (zelf gemaakt hij is zeker 1 cm)eerst draaide die pas door naar veel kracht zetten..daarna sneller...nou zegt mijn maat..je krukas is naar ze moer...wat denken jullie...de reden dat ik mijn rolletjes wou vervangen is,dat ie langaam liep..bij voorbaat bedankt

Mod-edit: Dit is gewoon een scooter vraag. Graag dan ook in het scooter gedeelte van het forum posten en niet bij `general chat`.. Dat laatste is alleen voor alles dat niet echt veel met voertuigen te maken heeft. Bij deze word hij dan ook verplaatst en aangepast.
 
Advertisement - register to remove this

Als het een 4-takt is ??... never nooit een zuigerstop gebruiken , daarmee sloop je je kleppen die de zuigerstop raken , tevens krijgen de naald en big end lager een optater , dus in het algemeen is een zuigerstop niet verstandig , en bij een 4-takt is het een absolute NO NO.
 
Om wat voor scooter gaat het eigenlijk?? Als je dat er niet erbij vermeld, dan komen we ook niet veel verder.
 
Back
Top