Krukas loopt vast na het aandraaien van variomoer

Status
Not open for further replies.

mysteriousr

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ben laatst weer bezig geweest met m'n SR maar daar ontbrak de overbrenging bij. Dus heb ik een nieuwe standaard vario en koppeling gekocht.

Maar nu is het probleem dat als ik de variomoer goed aandraai er totaal geen beweging meer in zit (krukas). Heb alles weer gedemonteerd en zodra de moer los is komt er weer beweging in de krukas.

Zelf zat ik te denken aan een vastloper wat dus niet het geval was. Ook als ik de cilinder deraf heb draait de krukas gewoon soepel (zuiger ook vervangen).

Het gaat hier om een Aprillia SR met een lc horizontaal minarelli carter.

Alvast vriendelijk bedankt,

Ralph

Advertisement - register to remove this

dit busje hoort als allereerst op de krukas ,dan komt de startkoppeling voor de electrische start ,als deze verkeerd zit of iets mist draai je m ook vast btw.

gebruik even de search over dit onderwerp , er is vaker over gepraat en volgens mij staat er ook tekeningen bij van hoe het hoort te zitten.

dit busje hoort als allereerst op de krukas ,dan komt de startkoppeling voor de electrische start ,als deze verkeerd zit of iets mist draai je m ook vast btw.

gebruik even de search over dit onderwerp , er is vaker over gepraat en volgens mij staat er ook tekeningen bij van hoe het hoort te zitten.

Dankjewel voor je hulp! Het is inmiddels al opgelost :D

Mvg,

Ralph

Status
Not open for further replies.
Back