Krukas lagers kapot peugeot v-clic

Riemert

New Member
Goeiendag, ik heb vandaag wat ongeluk gehad. Mijn scooter Peugeot V-clic 4 takt maakte sind vandaag een heleboel herrie en ik wist dat de krukaslagers aan vervanging toe waren door dit geluid ben zelf ook opleidend automonteur dus ik kan ook wel wat sleutelen. Maar ondanks dat had mijn domheid helaas er wel voor gekozen om nog door te rijden omdat ik toch echt naar mijn werk moest en geen andere vervoer had. Nu was ik alleen onderweg terug naar huis na mijn werk en hebben de lagers t begeven. Dit weet ik doordat de scooter er mee stopte en uitrollen na een knal. Nu is mijn vraag aan jullie denken jullie dat het mogelijk is dat de het blok nog goed is? Of wellicht alleen de krukas en lagers kapot? Want de scooter starten nog wel maar dan heel lage toeren en valt ook direct uit nadat je gas geeft. En zo ja weten jullie of bij gy6 nog verschillende maten heb hiervoor waar ik op moet letten? Of is dit standaard 1 maat? Ik hoor het graag en tips zijn zeker welkom!
Post automatically merged:

Handig om nog te melden: de scooter heeft 10500 kilometer en heeft standaard 50cc alleen ontgrensde cdi

Attachments

• 20240625_215737.jpg
    20240625_215737.jpg
    174.9 KB · Views: 12
Advertisement - register to remove this

Back