Krukas krom runner (2005)

powerone heeft ook een vario die er op past geloof ik.

Die zijn een stuk goedkoper en ook gewoon goede vario's.

Oja had nog even gekeken op mn krukas en der kan wel een spie in. Dat vroeg ik me nog ff af paar posts terug :p

op die evo van mij kan ook een spie in
 
Ja maar ik wist het even niet zeker omdat ik met pvl binnerotor rijd ;)

Wat voor vario heb je nou gekocht?/ga je nou kopen?
 
Ja maar ik wist het even niet zeker omdat ik met pvl binnerotor rijd ;)

Wat voor vario heb je nou gekocht?/ga je nou kopen?


ik heb geen vario gekocht de oude paste erop en de hele scooter zit weer inmekaar alleen hij start niet er komt ook geen lucht uit de uitlaat maar het lijkt net of hij zuigt...????

Heb ik miss de zuiger verkeerd om in gedaan? de pijltje op de zuiger heb ik naar beneden laten wijzen dat betekend dat de 2 gaten in me zuiger aan de bovenkant uitkomen.

please help?
 
Nee als pijltje omlaag staat heb je het gewoon goed gedaan.

Ja die twee gaten moeten aan de bovenkant.

Ik denk dat je je probleem ergens anders moet zoeken
 
Nee als pijltje omlaag staat heb je het gewoon goed gedaan.

Ja die twee gaten moeten aan de bovenkant.

Ik denk dat je je probleem ergens anders moet zoeken



Mijn scooter heeft nog een probleem joh ik word er gek van...

er zit lucht in de benzine slang en als ik heletijd kick doet hij het niet alleen als ik benzine in de cilinder giet via bougie gat hij trekt geen benzine of hij krijgt af en toe lucht naar binnen in plaats van benzine wat te doen...?
 
Gewoon dop er even af dan eerst om te zien of het helpt?

Ik heb het lucht eruit dat is het probleem niet meer nu weer andere probleem hij trekt de benzine niet de cilinder in en als ik er handmatig zelf benzine via de gasgleuf erin gooi dan begint hij ergens onderkant van het blok te lekker het lijkt wel of hij bij de oliepomp ergens vandaan komt heel raar... ik dacht eerst spruitstuk is gescheurd ofzo maar nee die was nog intakt...

En de motor start trouwens wel maar valt weer uit vanwege geen benzine toevoer..
 
he he eindelijk heb ik hem aan de gang gekregen ik had de keringen aan de verkeerde kant geplaats want eentje is groter dan de ander...

maar nu nog de lekage oplossen hij maakt heel veel herrie in heeft geen power denken jullie dat de vloeibara pakking niet goed is gegaan?

maar van buiten is niks te zien aan de lekkage
 
Back
Top