Hallo allemaal,
Ik heb laatst een probleem gehad met de scooter.
Ik reed op een rechte weg langs de snelweg en ik reed er ongeveer 80 en zodra ik het gas opengooide schoot mijn hitte metertje omhoog en bij 105km/h blokeerde mijn achterwiel.. levensgevaarlijk maar gelukkig niet gevallen.
En toen ik hem weer aan deed had ik geen aandrijving meer dus dacht mijn v-snaar is geknapt.
Kom ik thuis en bleek dus dat hij geknapt was maar er was nog een probleem,
de as van mijn krukas zat een afwijken van +-5mm op aan de kant van de vertanding.
Dus ik dacht ik bestel een nieuwe krukas want hij is naar de klote.
Ik wil dus een nieuwe krukas kopen en wil advies.
Setup:
Top performance 70cc
Dellorhto 19mm
90mm sproeier
Roller 4,5gram
Gele mallosie drukveer.
Giannelli silencer
Ik heb al een krukas op het oog en dat is polini evo2 <<<< is dat wat en wat zijn de voordelen van zoeen krukas.
Mvg,
Cemo
Ps:wat zou ik nog meer aan mijn scooter setup kunnen veranderen zodat hij wat meer trekt en harder loopt. Cilinder (mhr 77cc bigbore mischien?
Ik heb laatst een probleem gehad met de scooter.
Ik reed op een rechte weg langs de snelweg en ik reed er ongeveer 80 en zodra ik het gas opengooide schoot mijn hitte metertje omhoog en bij 105km/h blokeerde mijn achterwiel.. levensgevaarlijk maar gelukkig niet gevallen.
En toen ik hem weer aan deed had ik geen aandrijving meer dus dacht mijn v-snaar is geknapt.
Kom ik thuis en bleek dus dat hij geknapt was maar er was nog een probleem,
de as van mijn krukas zat een afwijken van +-5mm op aan de kant van de vertanding.
Dus ik dacht ik bestel een nieuwe krukas want hij is naar de klote.
Ik wil dus een nieuwe krukas kopen en wil advies.
Setup:
Top performance 70cc
Dellorhto 19mm
90mm sproeier
Roller 4,5gram
Gele mallosie drukveer.
Giannelli silencer
Ik heb al een krukas op het oog en dat is polini evo2 <<<< is dat wat en wat zijn de voordelen van zoeen krukas.
Mvg,
Cemo
Ps:wat zou ik nog meer aan mijn scooter setup kunnen veranderen zodat hij wat meer trekt en harder loopt. Cilinder (mhr 77cc bigbore mischien?