krijg me aerox uit 2004 nie aan de praat...

CrazyTanker

Well-Known Member
hallo,


ik heb em gekocht voor klein bedragje en werkte goed enzo van een vriend gekocht.

nu heb ik em deels uti elkaar gehaald om schoon te maken,

op de cabrateur zaten 1 maals klipjes dus kon ik nog nie schoon maken.

ik heb contacten open gemaakt en ingespoten met contactspray.

en blablablabalbalabla


ik heb em in elkaar gezet en hij reed gewoon goed maar hoorde in de carter kap iets ratele als ik optok maar hoorde ik altijd al.
dus wat is dat?

ten tweede trok ik de kap open kon niks vinden deed hem er weer op en toen ging het mis.

ik starte hem maar liep in stationair raar hij happerde.
en als ik gas gaf hoorde je de toeren oploden en em geluid maken maar naar 1-2 secondes valt et geluid weg en na 1-2 secondes komt er trug en blijft zo door gaann waardoor de scooter nie weg rijd of wat dan ook en als ik vol gas in houd valt hij op een gegeven moment uit.
daarna start hij nie meer hoe dan ook.

ik heb er een nieuwe accu in gezet toen werkte die weer perfect ben ergens heen gereden en toen ik thuis kwam ging die weer happere en als ik op toeter knop drukte viel de moter bijna stil.

toen ik weer van accu verwisselde met de andere deed hij het weer even met happeringen.



ik heb em pas 1 week dus ik heb nog geen benul van scooters :p

ik denk dat hij de accu niet oplaad, maar met kickstart hoor je zonder accu te kunnen starte maar zonder accu start die ook niet

dus kan iemand mij helpen?


Groetjes

Nigel
 
Advertisement - register to remove this

ik heb em na laten checken bij zon individuele scooter maker, hij zegt dat van alle s kapot is(door kortsluiting) en dat ik em aan de comp moet sluiten om door te laten kijken.

die gozer waar ik van kocht zegt dat da niet kan.
en zegt dta ik een massadraad moet maken.


maar ik heb de enige werkende lamp die er in zit na gecheckd en die krijgt 17v de volle spanning die mijn accu geeft. da klopt niet tog?


dus weet iemand een oplossing?

groetjes,
nigel
 
Last edited:
ik heb gevraagt bij een monteur die zegt me spanningswisselaar dus die heb ik gekocht lekker imitatie dus koste bijna niks :p

dus dat word proberen
 
Back
Top