This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

krasjes op vizier weg krijgen

blehaap

Well-Known Member
Ik heb van die krasjes op mijn vizier zitten door de buddybak. Steeds als er nu een lamp of de zon inschijnt dan zie ik geen fuck. Kan ik die krasjes niet weghalen met een of ander poetsmiddeltje? Of wordt het alleen maar erger als ik dat probeer?

dat van dat gsm spul bleek niet echt te werken voor zo ver ik weet. Heb je ook veels te veel van nodig en die tubetjes zijn veels te klein.

En als je hem opschuurt blijf je dan niet last houden van breking van licht (ookal ziet ie er weer als nieuw uit)?

een nieuwe kost 15€ @ dealer hier!!!

ligt eraan wat voor merk. het std vizier van mij (agv) kost bij easyparts al 30euro. En de scooterdealer zal wel niet goedkoper zijn. Dus als er iets is waarmee ik de meeste krasjes kan wegkrijgen dan wil ik dat wel proberen.

blehaap said:
ligt eraan wat voor merk. het std vizier van mij (agv) kost bij easyparts al 30euro. En de scooterdealer zal wel niet goedkoper zijn. Dus als er iets is waarmee ik de meeste krasjes kan wegkrijgen dan wil ik dat wel proberen.
zoals hierboven vermeld,schuren,maar ik denk dat je het nooit zoals een nieuwe krijgt!!!

maarja moet ook niet,als je maar iets ziet,

zet anders je vizier open ...

is te koud zeker???

ja precies . dan zie ik weer niets omdat mijn ogen dan gigantisch beginnen te tarnen als ik hard rijdt. maarja ik ga wel proberen te schuren want ik heb toch niets te verliezen

blehaap said:
ja precies . dan zie ik weer niets omdat mijn ogen dan gigantisch beginnen te tarnen als ik hard rijdt. maarja ik ga wel proberen te schuren want ik heb toch niets te verliezen

deed mijn vizier altijd met dubro (wasmiddel) in waxen,helpt wel :+

hmm korrel 1200 schuurpapier hadden ze niet bij de gamma dus morgen maar ff naar schilderswinkel ofzo.

heb wel met metalpollish het vizier behandeld. aan de buitenkant zie je niet veel verschil maar wanneer ik nu 's nachts rijdt heb ik wel minder last van gebroken licht.