[Krant] Draad over de weg gespannen...

Wat ik daarnet toch las in de Telegraaf op de voorpagina is echt ziek man. Ik zal het ff overtypen:

"Scharwoude, vrijdag
Een 17-jarige jongen uit Beets blijkt, zo maakte de politie gisteren bekend, zaterdagnacht ten val te zijn gekomen toen hij met een snelheid van ongeveer 65 km per uur met zijn bromfiets over de Zesstedeweg in Scharwoude reed.

De man kwam ten val doordat er over de weg een draad was gespannen tussen een boom en een lantaarnpaal. Het slachtoffer liep licht letsel op."

Echt ziek man! Het moet niet gekker worden... :(
Wat bezielt je als je dit soort dingen doet :|
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja, inderdaad...of ze pleuren net voordat je langskomt een fiets oid neer... dan ga je ook op je plaat.
Tegen de tijd dat jij weer opstaat is je scooter al weg.. dit gebeurt inderdaad wel vaker in rotterdam
 
Mol je zal daar maar op je NX Nrg rijden 8P

Deze jongeren hebben gewoon geen hersens. Super gevaarlijk man :(
 
als je beetje dik visdraad spant, en je rijd er met 65 km met je keel tegen an .......dan weet ik niet of je dat overleeft......buurmeisje was er een keer tegenaan GEFIETST, en die had al een dikke vette striem
 
Is echt levensgevaarlijk, oude collega van me pa is een keer met een busje met 80 tegen een gespannen ijzerenkabel gereden, hele bus in puin.
 
ophangen, afmaken, kapot maken? ik hoor hier nog dommere dingen dan de mongool die dat draad heeft gespannen :|
 
Originally posted by Jossi
Niets doms aan, is poging tot doodslag.

Mja, als je zoiets doet verdien je gewoon Tbs. Tering lijers
Tbs, lekker lang opsluiten, prima allemaal. Maar het domme vind ik dat geblaat dat die persoon opgehangen moet worden enz. Op zo'n moment zet je jezelf op hetzelfde niveau als die kerel die het draad heeft gespannen (al ga je niet over tot actie zoals dat persoon, het niveau van denken is er).
 
Mjah ik bezorg de telegraaf en las het vanmorgen dus,stond toch wel even versteld dat er mensen zijn die deze grappen uithalen.

Meteen opsluiten en de sleutel aan een draadje ophangen waar ie net niet bij kan, wordt ie de cel zat dan kun je jezelf vermaken met zijn pogingen om de sleutel te pakken te krijgen.
 
Back
Top