Bedankt voor de reactie. De sproeier is denk ik eerder te groot. Door een monteur werdt kleiner aangeraden. Ik zal naar de gasnaald kijken.Te kleine sproeier of onjuiste positie van de gasnaald.
Je hebt een automatische choke, die zorgt ervoor dat het mengsel rijker is bij een koude temperatuur.Bedankt voor de reactie. De sproeier is denk ik eerder te groot. Door een monteur werdt kleiner aangeraden. Ik zal naar de gasnaald kijken.
Verder stottert hij ook niet en valt hij gewoon netjes terug in toeren. Het is echt met vertrekken dat moeilijk gaat en dat hij minder toeren draait vergeleken met koud.
Bedankt voor de reactie. Ik heb om te proberen sproeier 80 erin gezet. Gasnaald op de tweede groefje van boven dus langer gemaakt en luchtschroef op 1,5 slag. Rijdt nu heerlijk alleen het kan echt nog beetje beter onderin maar echt klein beetje. Maar dat komt door de rollen denk ik. Of kan ik iets anders proberen in de carburateur gedeelte?Je hebt een automatische choke, die zorgt ervoor dat het mengsel rijker is bij een koude temperatuur.
Wanneer de choke gewoon goed functioneert heeft Tim denk ik gelijk qua sproeier of gasnaald clipje.
Bekijk eerst eens je bougie kleur.
Zorg dat deze na een stuk rijden mooi bruin is.
Als je sproeier dan goed is en het probleem heb je nog steeds clipje 1tje lager zetten. Dan word hij rijker. Succes
Als het onderin niet optimaal is kan het nog de koppeling zijn die strakker moet.
Het is nu veel beter dan eerst. Bijna niet meer merkbaar. Alleen onderin kan ietjes beter. K zat te denken om te gasnaald op de middelste groefje te zetten en kijken of die dan beter draait. Want koud met choke aan vertrekt hij wel goed (minder lucht meer benzine) en koppeling grijpt niet raar aan. Wanneer die warm is lijkt het alsof die te laat aan grijp of soms beetje te vroeg.Zou kunnen, maar is hij koud nu nog steeds beter dan warm? Want je kan natuurlijk blijven proberen met je sproeier, dat is ook eigenlijk de bedoeling.
En dan kan je altijd nog naar je rollen enzo kijken.
Zeer zeker, daar lijkt het wel op miss icm wat lichtere rollen
Dus iets strakkere veertjes zetten? Zit nu malossi wit in volgens mij zijn dat de slapste van malossiAls het onderin niet optimaal is kan het nog de koppeling zijn die strakker moet.
Tijdje terug is de oude bougiedop vervangen door een garage om er een te zetten met een resistor ofzo iets. Eerst moest er b9es bougie in en nu een br9es. Is dat wat je toevallig bedoelt?Weet je zeker dat je toevallig niet en een ontstoorde bougie en een ontstoorde bougiedop gebruikt?
De resistor is een weerstand die zorgt dat de stroom die door de bougie geen storingen veroorzaakt,Het is nu veel beter dan eerst. Bijna niet meer merkbaar. Alleen onderin kan ietjes beter. K zat te denken om te gasnaald op de middelste groefje te zetten en kijken of die dan beter draait. Want koud met choke aan vertrekt hij wel goed (minder lucht meer benzine) en koppeling grijpt niet raar aan. Wanneer die warm is lijkt het alsof die te laat aan grijp of soms beetje te vroeg.
Post automatically merged:
Post automatically merged:
Tijdje terug is de oude bougiedop vervangen door een garage om er een te zetten met een resistor ofzo iets. Eerst moest er b9es bougie in en nu een br9es. Is dat wat je toevallig bedoelt?