This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kostprijs kappen laten spuiten

Dhaemer

Well-Known Member
hallo,
kan er mij soms iemand zeggen hoeveel het +- kost om +- 1.5vierkante meter kappen te laten spuiten, heeft iemand een idee hoeveel ik dan +- betaal???

alvast bedankt

lever je het dan spuitklaar af?
moet de spuiter schuren ?
zet jij het in de primer of de spuiter?

ff wa meer info

voor alles te doen voor te shuren voor te spuiten maar geef anders een voor alletwee 1 +- kostprijs voor als ik het spuitklaars aflever
1 +- kostprijs voor als ik het nog laat schuren en spuiten!

toch al merci! vo te antwoorden

waarom bel je niet gewoon een paar spuitbedrijven?
Bij elk bedrijf is het vaak erg verschillend

weet dan iemand wat hoeveel het gwn is voor een voorkap te laten spuiten das al dak nog moet weten al spuitklaar hé
alvast merci

Prijzen zijn gebaseerd op een aantal punten:

1) De staat van de kappen
2) Wat voor kleurlaag zit er al op / of niet
3) Schuren, plamuren, lassen van scheuren (kunststoflassen)
4) Kleur (rood - geel - blauw zijn slecht dekkend)
5) Effect: Metalic - Parelmoer
6) Blanke lak

Ik denk dat geen 1 spuiter jou een prijs kan geven als men niet de kap kan zien, of eventueel een type/merk zodat het op het internet kan opgezocht worden. Je moet er langs gaan anders krijg je de hoofdprijs!

Suc6
Sjak

je kan bijv. een kijkje nemen bij www.mmcoating.nl
die hebben enkele prijzen staan, maar alsnog verschilt dit per bedrijf!

/Edit: zie net dat de site tijdelijk niet beschikbaar is...

Bij mij vlakbij zit een autoschade bedrijf Reedijk, als je je kappen geschuurt brengt kost het je € 50 voor primer en lak samen, voor al je kappen. Maar dan heb je Reedijk kwaliteit, bij andere spuiters kan het oplopen tot wel € 500, dus ik zou even overal infomeren.

dieselmaniac said:
tis een belg dacht ik, dus aan mmcoating zal ie denk niet zoveel hebben beter zoekt ie wat dichters in de buurt

jah maar is ook slechts als als prijsvoorbeeld bedoelt...
want tjah... wie woont er nouw in Friesland? :X

ik was 200 euro kwijt, inclusief mja alles, ik hoefde ze alleen schoon te maken. er waren ook een aantalk kappen wat beschadigd is netjes bijgewerkt enz.

rond deze tijd is het meestal wat goedkoper dan in de zomer, nu (als het niet vriest/glad is) hebben de autospuiters niet zo belachelijk veel te doen..om ze toch aan de gang te houden word het meestal iets van de prijs af gedaan, en gewoon ff lanx bedrijven gaan met je kappen en ze maken een prijs

Kostprijs: De kosten per eenheid product, ofwel de totale of integrale (de constante en variabele kosten of indirect en directe kosten) gedeeld door de productieomvang (kosten per eenheid product, gemiddelde totale kosten).

De kostprijs is dus niet de prijs die jij moet betalen, jij moet de prijs betalen die uitkomt na de berekening van de kostprijs-plusmethode.

Kostprijs-plusmethode: Kostengeorienteerde methode van prijszetting, waarbij men de verkoopprijs berekent door de (integrale) kostprijs of inkoopprijs van een product te verhogen met een vast percentage voor de winst (cost plus pricing, integrale kostencalculatie). :+

en ik heb mijn kappen laten spuiten voor 200 euro bij autospuiter (wel speciale lak)
ben zelf een dagje komen schuren zodat er wat van de prijs afging met toch een mooi resultaat

gvd, jij had cker toevallig je economieboek voor je liggen op die bladzijde? :X

Aerox Wijchen said:
gvd, jij had cker toevallig je economieboek voor je liggen op die bladzijde? :X

ff opgezocht in mijn marketing boek
en ja ik verveel me de tering want het is te koud om te sleutelen