Thijs S. Active Member 6 July 2024 #1 Ik wil graag een koso temperatuursensor op mijn yamaha neos 2005 2t maar ik heb echt geen idee waar ik de plus en min op moet zetten zodat ik als ik mijn contact aan zet dat de teller dan ook aan gaat. Kan iemand mij hier mee helpen?
Ik wil graag een koso temperatuursensor op mijn yamaha neos 2005 2t maar ik heb echt geen idee waar ik de plus en min op moet zetten zodat ik als ik mijn contact aan zet dat de teller dan ook aan gaat. Kan iemand mij hier mee helpen?
trabiarie Well-Known Member 6 July 2024 #2 Ik dacht dat bruin de geschakelde plus is , en zwart de massa . Even na meten met een spanning zoeker en je weet het zeker
Ik dacht dat bruin de geschakelde plus is , en zwart de massa . Even na meten met een spanning zoeker en je weet het zeker
Thijs S. Active Member 22 July 2024 #3 trabiarie said: Ik dacht dat bruin de geschakelde plus is , en zwart de massa . Even na meten met een spanning zoeker en je weet het zeker Click to expand... waar zou ik deze kabels kunnen vinden? ik ben nu eindelijk terug na weg geweest te zijn. Post automatically merged: 22 July 2024 er is hier nu ook namenlijk een stekker met 3 bruine kabels het is een beetje onoverzichtelijk.
trabiarie said: Ik dacht dat bruin de geschakelde plus is , en zwart de massa . Even na meten met een spanning zoeker en je weet het zeker Click to expand... waar zou ik deze kabels kunnen vinden? ik ben nu eindelijk terug na weg geweest te zijn. Post automatically merged: 22 July 2024 er is hier nu ook namenlijk een stekker met 3 bruine kabels het is een beetje onoverzichtelijk.
Sparky Well-Known Member 22 July 2024 #4 Thijs S. said: waar zou ik deze kabels kunnen vinden? Click to expand... Onder andere bij je contactslot.
Thijs S. said: waar zou ik deze kabels kunnen vinden? Click to expand... Onder andere bij je contactslot.
Thijs S. Active Member 22 July 2024 #5 Sparky said: Onder andere bij je contactslot. Click to expand... heel erg bedankt het is gelukt