Koso temperatuur en toereteller werkt niet

Huzz

020
Ik heb een koso temperatuur meter en toerenteller gemonteerd op mijn aerox. Heb de plus op mijn remsensor kabel vastgemaakt omdat ik wou dat als ik contact aan deed dat de tellers ook aan gingen. In het begin ging dat wel zo maar opgegeven moment gingen ze niet meer aan.

Vervolgens start ik mijn scooter en gingen de beide tellers weer ff aan voor ongeveer 10 seconde en vielen weer uit en daarna gingen ze ook niet meer aan (ook niet tijdens het rijden). Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen en wat de oorzaak van dit eventueel is?
 
Advertisement - register to remove this

Doen je knipperlichten, je remlicht en je claxon het nog wel als de motor niet loopt?

Om de meters te testen even rechtstreeks op de accu aansluiten dan weet je in iedergeval of deze nog goed zijn.

Verder de zekering nakijken want als de zekering defect is, werkt alles wat via de accu werkt niet meer pas als je de motor start levert de spanningsregelaar de spanning.

Verder zou ik, omdat je meters het nog 10 seconden deden, de spanning van de meters even meten bij lopende motor met wat gas erop, misschien is de spanningsregelaar wel defect en geeft veel te veel spanning waardoor je meters hemelen zijn.
 
Doen je knipperlichten, je remlicht en je claxon het nog wel als de motor niet loopt?

Om de meters te testen even rechtstreeks op de accu aansluiten dan weet je in iedergeval of deze nog goed zijn.

Verder de zekering nakijken want als de zekering defect is, werkt alles wat via de accu werkt niet meer pas als je de motor start levert de spanningsregelaar de spanning.

Verder zou ik, omdat je meters het nog 10 seconden deden, de spanning van de meters even meten bij lopende motor met wat gas erop, misschien is de spanningsregelaar wel defect en geeft veel te veel spanning waardoor je meters hemelen zijn.
Nee de verlichtingen claxon etc werkt niet wanneer de motor niet loopt, voorheen was dit wel het geval.

Verder heb ik gisteren toen dit gebeurde alsnog gereden en aantal keren volgas gegeven maar nogsteeds was er geen resultaat
 
Kijk om te beginnen just de zekering na.
Heb zojuist zekering gecheckt en er was niks mis mee toch voor zekerheid veranderd maar nogsteeds geen resultaat
Post automatically merged:

Dat is ook een slechte verbinding.
Kan je niet solderen en afwerken met krimpkous ?
Ik had dit tijdelijk gedaan zodat de scooter voor aankomende zondag af is voor de meeting
 
Back
Top