Ik heb dus een maand geleden de cilinder en zuiger al vervangen, vanwege compressieverlies. Het vreemde is dat ik ook al ongeveer 5 maanden olie heb lekken tussen de cilinder en de uitlaat.
Als er stukjes zijn op afgebroken, die plaatjes zijn van heel dun materiaal wees dus voorzichtig. Op de foto zie je 2 schroefjes zitten, daar onder zitten je membraam plaatjes. De membraam plaatjes op de foto zien dus nog goed.
Dit is inmiddels mijn 4e uitlaat. 2 zijn lek gegaan en 1 was helemaal verroest. Allemaal hadden ze hetzelfde probleem. Altijd olie uit de uitlaat en bij de cilinder. En inderdaad, hij trekt minder snel op dan hij in het begin deed. Deze uitlaat is trouwens 2 weken oud.
Heb ergens gelezen over zoiets soortgelijks al was dat met een schakelbrommer.
Die had de oliepomp toen afgesloten en is een tijdje zelf gaan mengen en toen lekte hij niet meer.
Misschien iets wat je kan proberen.
Is het trouwens ook normaal dat er een beetje benzine in het luchtfilter zit? Vanuit het filter naar de carburateur zit wat benzine in het luchtfilter.
Daar ben ik weer. Ik rijd nu een tijdje op mengsmering en er is niks veranderd sindsdien, nogsteeds veel olie uit de uitlaat en bij de cilinder. Iemand nog een idee?