koplampen verduisteren met...

Status
Not open for further replies.

IJsBlok

Well-Known Member
ik heb gelezen in de thread: Optische Tuning, dat je je lichten kan verduisteren met speciale spuitbussen of gewoon zwart...maar dan de vraag... werken de lichtjes dan nog wel normaal??? dus zie je de knipperlichtjes nog knipperen etc? lijkt me sterk dat ut door dat zwart heen schijnt of niet ? :)

GreetzZzzz

btw: ik wil de koplampen en knipperlichten van me Kymco DJ verduisteren..staat wel cool

Advertisement - register to remove this

Als je het heel lichtjes spuit (van de binnekant, das mooier) dan komt er nog wel wat licht doorheen denk ik, maar het beste zijn van die speciale spuitbussen, die zijn donker transparant en daar kan het licht nog wel doorschijnen. Wel donkerder maar nog redelijk duidelijk.

Je moet gewoon een spuitbus met blacklight verf halen, hebben ze bij de halfords of een andere auto zaak.
Dan moet je je lichtkapjes van binnen! spuiten. Ze zien er dan helemaal donker uit en ze laten het licht van je knipperlicht enzo nog goed door. Voordeel van aan de binnenkant spuiten is dat de verf er niet afslijt natuurlijk.

Greetz

Die spuitbussen heten trouwens smoke.

Aan de binnenkant spuiten rustig laag voor laag.

Paar lagen is genoeg, moet niet te donker, en als je het erop zet is het vaak donkerder dan als je er naar kijkt als je aan het spuiten bent

Ik heb mijn koplampen zwart gemaakt met speciale spuitbus, van Foliatec. Heb dit gekocht in een autoshop. Effect was perfect. Zwart toen m'n lichten uit stonden, je zag er bijna niets meer doorheen en toen m'n lichten aanstonden was het licht zuiver, dus niet donkerder ofzo. 8)
Jammer dat ik er niet meer pix van heb.
1025626673-Dark....jpg

Status
Not open for further replies.
Back