Titel. Mn koplampen waren ermee gestopt terwijl ik snel van groot licht naar normaal licht veranderde om een knipperlicht te krijgen. Omdat ze allebei ermee zijn gestopt neem ik aan dat de lampen nog goed zijn, maar dat er iets vanbinnen mis is. Heeft iemand hier meer informatie over?
ik heb hier nog niks aan gedaan, mijn scooter heeft alleen een grootlicht/dimlicht schakelaar, het achterlicht en koplampen startten volgens mij alleen als ik de motor aan had, maar het licht van het dashboard ging al aan bij het contact, zekeringen niet gecontroleerd, de accu is volgens mij nog in orde (de brommer start nog elektrisch), remlicht, knipperlicht elektrische start en claxon werken nog, niks gecontroleerd of gemeten
Dit zou een teken kunnen zijn dat er een zekering reeds defect was want volgens het schema van jouw scooter werkt de verlichting direct via de accu, als er een zekering defect is, brandt je verlichting niet als de scooter enkel op contact staat, maar wel als de motor draait, de spanningsregelaar neemt het dan over, dus toch maar even controleren of er een zekering defect is.
Je begrijpt toch zeker wel dat zomaar een draadje aanmaken zonder zelf de handen uit de mouwen te steken het probleem niet wordt opgelost, als je er geen zin in hebt, breng hem dan naar een scooterzaak want op die manier verdoe je onze tijd!!!
Dit zou een teken kunnen zijn dat er een zekering reeds defect was want volgens het schema van jouw scooter werkt de verlichting direct via de accu, als er een zekering defect is, brandt je verlichting niet als de scooter enkel op contact staat, maar wel als de motor draait, de spanningsregelaar neemt het dan over, dus toch maar even controleren of er een zekering defect is.
Toch maar even doen.
Als de startmotor goed ronddraait is de accu nog in orde.
Je begrijpt toch zeker wel dat zomaar een draadje aanmaken zonder zelf de handen uit de mouwen te steken het probleem niet wordt opgelost, als je er geen zin in hebt, breng hem dan naar een scooterzaak want op die manier verdoe je onze tijd!!!