ik had een lijntje op de vario gezet en hij komt idd bij de vario niet helemaal boven in is dit ook drukveer probleem?Misschien is de drukveer te sterk , en dat de Vsnaar achter niet geheel onder in komt .
ja eentje van 2mmHeb je er een shimring tussen zitten?
denk niet dat het de rollen zijn hij maakt paupertje veel toeren maar ja is ook mk2. ik kijk morgen even naar drukveer en rollen. tnxsJa ,, dan heeft de Vario de kracht niet om de snaar achter onder in te trekken ,,, Rollen kunnen ook wat te zwaar zijn
ja idd daarom vroeg ik me het ook afIk heb met een roze top 102 kunnen aantikken. Heb video bewijs dat ik 99 gps gereden heb. Dus lijkt me dat je hier wel iets meer uit moet kunnen halen.
99 GPS met Roze Top is niet bijzonder , met een Top Performance uitlaat Nardo , en 21 MM, is 130 Haalbaar .
Heb je de shimring al weggelaten?heb met gele drukveer en 5gram rollen de 103 kunnen aantikken mooie snelheid maar toch gek dat een vriend van me met deze setup 120 heeft gehaald. gaat een hpi ook zorgen voor meer top?
Nope met een HPI of welke rotor dan ook ga je niet echt harder. Een rotor is meer voor constantere vonk leveren bij hogere toeren en minder massa op je krukas wat dan weer ten goede van je gasreactie te komen zeg maarheb met gele drukveer en 5gram rollen de 103 kunnen aantikken mooie snelheid maar toch gek dat een vriend van me met deze setup 120 heeft gehaald. gaat een hpi ook zorgen voor meer top?
de ddl voor de mk2. zit nu een 23mm cp op ma ga een 24mm pwk ruilen met een vriend. dat die 120 hoort te lopen weet ik ook maar geen idee waarom die dat niet doetWat voor DDL uitlaat? Zijn er inmiddels nogal wat. En wat voor carb enzo zit erop? 120 130 moet zelfs met mij erop te doen zijn