komt niet boven de 100

Kaasje

Member
hoi.
ik heb een beta ark lc maar ik krijg hem niet boven de 100 kilometer per uur.
mijn setup is
stage 6 mk2
c16
malossi vario 4,5g rollen
stage 6 mk2 koppeling
doppler koppelings huis (410g)
malossi rode druk veer. sterkste stage 6 trekveren.
doppler 13/43 vertanding.
dacht dat dit wel harder zou lopen dan 98km/h.
iemand tips voor meer top snelheid. heb nog een hpi liggen die ik er binnen kort opzet
 
Advertisement - register to remove this

heb met gele drukveer en 5gram rollen de 103 kunnen aantikken mooie snelheid maar toch gek dat een vriend van me met deze setup 120 heeft gehaald. gaat een hpi ook zorgen voor meer top?
 
Ik had een yasuni r met 24mm carburateur en Carters geflowed. Die yasuni r was echt geen goede uitlaat voor die cilinder. Had alleen kort daarna een wok waarna ik besloten heb hem te verkopen op een ander frame.
 
heb met gele drukveer en 5gram rollen de 103 kunnen aantikken mooie snelheid maar toch gek dat een vriend van me met deze setup 120 heeft gehaald. gaat een hpi ook zorgen voor meer top?
Nope met een HPI of welke rotor dan ook ga je niet echt harder. Een rotor is meer voor constantere vonk leveren bij hogere toeren en minder massa op je krukas wat dan weer ten goede van je gasreactie te komen zeg maar
 
Wat voor DDL uitlaat? Zijn er inmiddels nogal wat. En wat voor carb enzo zit erop? 120 130 moet zelfs met mij erop te doen zijn
de ddl voor de mk2. zit nu een 23mm cp op ma ga een 24mm pwk ruilen met een vriend. dat die 120 hoort te lopen weet ik ook maar geen idee waarom die dat niet doet
 
Back
Top