Komt geen benzine naar de cabareteur

Heb je de benzineslang wel los gehaald om te zien of daar benzine uit gaat vloeien?
Zoja dan heb je of de twee benzineslangen verkeerd aangesloten op de pomp of de nieuwe pomp is stuk of de tank is leeg.


En die slang van de carterontluchting gaat meestal naar het luchtfilter.
Heb je hem nu over overloop van de vlotterbak gemonteerd ofzo?

Hoe heb je trouwens geconcludeerd dat er geen benzine naar de carburateur komt?


Beantwoord deze vraag ook eens.
En stroomt de benzine vanuit je tank wel gewoon naar het pompje toe zonder dat je iets doet of zit de tank onder je voetenplank.
 
Heb je de benzineslang wel los gehaald om te zien of daar benzine uit gaat vloeien?
Zoja dan heb je of de twee benzineslangen verkeerd aangesloten op de pomp of de nieuwe pomp is stuk of de tank is leeg.


En die slang van de carterontluchting gaat meestal naar het luchtfilter.
Heb je hem nu over overloop van de vlotterbak gemonteerd ofzo?




Beantwoord deze vraag ook eens.
En stroomt de benzine vanuit je tank wel gewoon naar het pompje toe zonder dat je iets doet of zit de tank onder je voetenplank.
Er komt benzine door het pompje dus hij doet het

Waar is het gat dan van het lucht filter want dat zie ik niet echt?

Ja er komt benzine naar het pompje
 
Oke, dus je hebt kunnen concluderen dat het pompje nu werkt en er nu dus wel benzine naar de carburateur gaat?
Je beantwoord de helft van de vragen niet.

Zou ik een duidelijke foto van het luchtfilter moeten zien.
Wat is trouwens hier precies een project aan?
Ik zie niet meer dan een half vergaan blok.
Of bedoelde je opknapper.
 
Heb je de benzineslang wel los gehaald om te zien of daar benzine uit gaat vloeien?
Zoja dan heb je of de twee benzineslangen verkeerd aangesloten op de pomp of de nieuwe pomp is stuk of de tank is leeg.


En die slang van de carterontluchting gaat meestal naar het luchtfilter.
Heb je hem nu over overloop van de vlotterbak gemonteerd ofzo?




Beantwoord deze vraag ook eens.
En stroomt de benzine vanuit je tank wel gewoon naar het pompje toe zonder dat je iets doet of zit de tank onder je voetenplank.
En moet ik dan de slang terug naar het spruitstuk doen?
Post automatically merged:

Oke, dus je hebt kunnen concluderen dat het pompje nu werkt en er nu dus wel benzine nar de carburateur gaat?
Jazeker
Post automatically merged:

Oke, dus je hebt kunnen concluderen dat het pompje nu werkt en er nu dus wel benzine naar de carburateur gaat?
Je beantwoord de helft van de vragen niet.

Zou ik een duidelijke foto van het luchtfilter moeten zien.
Wat is trouwens hier precies een project aan?
Ik zie niet meer dan een half vergaan blok.
Of bedoelde je opknapper.
Ja er komt benzine door het pompje naar de cabareteur


Ja opknapper is die eigelijk
 

Attachments

  • 794C69BC-000C-46DF-9DBB-01CC5982FB4A.jpeg
    794C69BC-000C-46DF-9DBB-01CC5982FB4A.jpeg
    217.5 KB · Views: 6
  • 3499F5B7-1751-4D81-B830-BBC22F98D0D6.jpeg
    3499F5B7-1751-4D81-B830-BBC22F98D0D6.jpeg
    185 KB · Views: 6
1688412612665.png

Origineel bij jouw model weet ik het niet.
Als er geen aansluiting op het luchtfilter zelf zit dan kan hij op het plekje gemarkeerd met rood.

Overigens zal er weinig gebeuren als je deze los laat hangen.
Wellicht een keer wat spetters olie eruit.

En moet ik dan de slang terug naar het spruitstuk doen?

Vanzelfsprekend.
Met deze eenvoudige handeling van het eraan zuigen heb je alleen maar geconcludeerd dat je vacuümpomp werkt.
Dit geeft verder geen garantie dat jouw blok ook (voldoende) vacuüm gaat creeeren. Daar kom je overigens snel genoeg achter wanneer je probeert te starten.
Daarom vroeg ik ook hoe je hebt geconcludeerd dat er geen benzine naar de carburateur gaat.
 
View attachment 71208

Origineel bij jouw model weet ik het niet.
Als er geen aansluiting op het luchtfilter zelf zit dan kan hij op het plekje gemarkeerd met rood.

Overigens zal er weinig gebeuren als je deze los laat hangen.
Wellicht een keer wat spetters olie eruit.



Vanzelfsprekend.
Oke oke danku wel dit heeft mij veel geholpen
Post automatically merged:

View attachment 71208

Origineel bij jouw model weet ik het niet.
Als er geen aansluiting op het luchtfilter zelf zit dan kan hij op het plekje gemarkeerd met rood.

Overigens zal er weinig gebeuren als je deze los laat hangen.
Wellicht een keer wat spetters olie eruit.



Vanzelfsprekend.
Met deze eenvoudige handeling van het eraan zuigen heb je alleen maar geconcludeerd dat je vacuümpomp werkt.
Dit geeft verder geen garantie dat jouw blok ook (voldoende) vacuüm gaat creeeren. Daar kom je overigens snel genoeg achter wanneer je probeert te starten.
Daarom vroeg ik ook hoe je hebt geconcludeerd dat er geen benzine naar de carburateur gaat.
Er komt geen benzine naar de cabareteur want heb die slang er af gehaalt en nu zie ik niks er uit gaan of iets anders
Post automatically merged:

View attachment 71208

Origineel bij jouw model weet ik het niet.
Als er geen aansluiting op het luchtfilter zelf zit dan kan hij op het plekje gemarkeerd met rood.

Overigens zal er weinig gebeuren als je deze los laat hangen.
Wellicht een keer wat spetters olie eruit.



Vanzelfsprekend.
Met deze eenvoudige handeling van het eraan zuigen heb je alleen maar geconcludeerd dat je vacuümpomp werkt.
Dit geeft verder geen garantie dat jouw blok ook (voldoende) vacuüm gaat creeeren. Daar kom je overigens snel genoeg achter wanneer je probeert te starten.
Daarom vroeg ik ook hoe je hebt geconcludeerd dat er geen benzine naar de carburateur gaat.
Hoe moet ik dan genoeg vacuüm creëren?
 
Last edited:
heb je inmiddels je benzineslang en vacuumslang gelokaliseerd? er gaan vanaf je vacuum pomp twee slangen naar je carburateur. trek je benzine slang eraf en kickstart dan de scooter (laat vacuumslang zitten). Er zou dan benzine uit de benzineslang moeten komen en dat zou betekenen dat je blok vacuum trekt.
 
heb je inmiddels je benzineslang en vacuumslang gelokaliseerd? er gaan vanaf je vacuum pomp twee slangen naar je carburateur. trek je benzine slang eraf en kickstart dan de scooter (laat vacuumslang zitten). Er zou dan benzine uit de benzineslang moeten komen en dat zou betekenen dat je blok vacuum trekt.
Ja heb ik en Hoelang moet ik kickstarten? Of hoeveel keer? Dat er genoeg vacuüm in zit?
 
heb je inmiddels je benzineslang en vacuumslang gelokaliseerd? er gaan vanaf je vacuum pomp twee slangen naar je carburateur. trek je benzine slang eraf en kickstart dan de scooter (laat vacuumslang zitten). Er zou dan benzine uit de benzineslang moeten komen en dat zou betekenen dat je blok vacuum trekt.
2, 3 keer kicken zou voldoende moeten zijn.
Oke oke top danku ik ga na school proberen
 
Wat je ook kunt proberen , om uit te sluiten dat het aan je vacuüm ligt , is een kleine trechter of fles je aan je benzine slang hangen , vullen met benzine , waardoor je vlotterkamer vol loopt , de scooter zou dan moeten moet aanslaan . En wat je op de foto laat zien , wat je hebt gekocht is een benzine kraan , deze gebruik je als de tank hoger zit dan je carburateur. Een benzine pomp gebruik je als de tank lager zit , meestal onder je treeplank.
Beide worden door het vacuüm wat je motor creëert aan gestuurd , mankeert hier iets aan zal de toevoer afgesloten blijven.
 
Back
Top