Kom er niet meer uit..

waazig

Well-Known Member
Heej

Ik heb een yamaha aerox.
Mijn blok was laatst gesplitst en nieuwe lagers en pakking ertussen.
Gisteren ben ik dus bezig geweest om alles er weer onder te doen. als laatste kwam ik bij het gedeelte waar de vario enz opzit. Ik heb ook een ringetje erbij maar weet niet precies waar hij moet want heb alles geprobeerd maar als ik dan de variobout vastdraai zit meteen alles vast en wilt niet meer draaien..
Nu heb ik hem dan tussen dat grote tandwiel achterin en tussen het ding wat daarna komt(weet de naam niet daarvan) en daarna komt dus de vario. Ik denk dat hij daar niet hoort maar tog het is de enigste plek waar, als ik de bout aandraai het nog draait, en kan kicken. dus ik me scooter starte en nu hoor ik een beetje een schrapend schel geluid uit me blok komen.

dus nu de vraag weet iemand wat er mis is want normaal gesproken heeft hij dat nooit gehad en zit dat ringetje wel goed?

tnx

ps: ontsteking draait soepel, kan me krukas met de hand bewegen, hij heeft compressie.
 
Advertisement - register to remove this

als je ontsteking soepel kan draaien... waarom je vario niet? of bedoel je als je moertje dr nog niet opzit?

maar dr hoort toch nog achterdat tandwiel ook nog een bus te zitten? zit die dr ook tussen? dat is het enige wat ik kan bedenken
 
Alles draait goed totdat ik me moer vastdraai dan staat alles vast... dan kan de krukas niet meer draaien. En er zit bij mij geen bussie hoor, heb alleen een ringetje maar die hoort volgensmij niet waar hij nu zit (tussen dat tandwiel en dat andere ding) maarja dat is de enigste manier dat ik die moer kan vastdraaien en dat alles dan draait. maar als ik hem dan start hoor ik hem wel een beetje aanlopen (klinkt niet zoals het hoort)
 
ja dat moet dan volgensmij ook het enigste zijn ik dat ook al dat het helemaal bij het begin niet goed zat, ik zal wel ff kijke of ik dat bussie ergens kan vinde:p

tnx man
 
plaats anders eens een foto van waar het moet zitten volgens jouw.

denk dat E.StuntinSebas hetzelfde busje bedoelt als waar jij het over hebt. dat zou dan idd als allereerste komen.
 
Back
Top