Ik kom er ff niet meer uit

Patje@sf

.:SPEEDfight 2:.
Ik heb een speedfight 2 met orginele cilinder die getuned is, tjt f1 uitlaat 21mm carb en malossi membraan. Ik heb nu sproeier 100 erin en de bougie kleur is een beetje vaag groen bruin achtig ofzo ht is en beetje lastig te zien. Hij is in ieder geval niet koffie bruin.

Als ik wegrij als hij nog redelijk koud is dan gaat hij naar de 6600 toeren dan gaat hij langzaam iets meer maken vervolgens gaat hij wat sneller na de 7600 toeren en dan schiet hij in een keer vooruit naar de 9100 toeren. Als ik daarna even afrem (hij is dan inmiddels al wat warmer) dan komt hij niet meer op toeren en draait hij volgas stotterend nog maar die 6600 toeren hij schiet dan ook niet meer door na een hoger toeren tal.

ff kort samengevat. Je kan dus maar 1 keer hard rijden waarbij hij bij de 6600 toeren een tijdje blijft hangen en als hij daarna dus warmer is geworden dan komt hij niet meer boven de 6600 toeren uit.

Hoe kan ik dit oplossen?

*Edit* Bougie heeft ongeveer deze kleur

bougiekleur.jpg


*Edit*
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

mja die uitlaat is compleet fout. Een TJT F1 is veelste hoog toerig, evenaart een yasuni c20 ongeveer. Ik denk dat je beter een TJT Grupo B had kunnen aanschaffen.
En dat probleem met de lage touren als die warm is ligt aan de te grote sproeier.
 
Ik heb maar voor tijdelijk die 50cc erop ik weet dat die uitlaat een beetje te hoogtoerig is voor de standaard cilinder, maar dat komt omdat ik met mijn 70cc wat problemen had dus die word terug gestuurd. Dus dit is maar voor tijdelijk.

Ik ga er ff een kleinere sproeier in draaien ff kijken of dat helpt.
 
Back
Top