Koi karpers + Vijver toebehoren

Status
Not open for further replies.

Rutger

8P :|
Hallo,

Aangezien mijn vijver niet te weerhouden is van het welbekende 'Groene' draad alg, Wil het misschien mijn koi karpers + 2 goud vissen + 1 steur weg doen..


Ik heb hier een Multi Aqua pomp, specs weet ik niet uit men hoofd maar hij pompt mijn vijver 2 keer in het uur leeg en ik heb een 3000L vijver, de pomp is nog geen 2-3 maanden oud!

Ik heb hier ook nog een 'goedkope' filter.. met bijbehorende slangen

De vissen;

Het zijn kweek koi karpers met aantal verschillende maten, varieren van 15-20 cm tot 20-35cm, ik heb er 2 spiegel kois in zitten, het zijn ongeveer 12 koi karpers en 2 goudvissen... Er zit ook een steur in die ik een tijdje terug heb gekocht. De steur is denk ik rond de 40cm nu.

De lol is er bij mij vanaf omdat ik me vissen zelfs niet meer kan zien door de algen..


Roept U maar..
 
Advertisement - register to remove this

Het zijn kweek koi karpers met aantal verschillende maten, varieren van 15-20 cm tot 20-35cm, ik heb er 2 spiegel kois in zitten



Spiegel Kois???? nog nooit van gehoord, bedoel je niet gewoon de spiegel karper????
Ik zit zelf in die handel, dus wil graag je prijzen weten van die kois en steur....
 
Toegevoegd ronald:), incl verzenden? verzenden kan niet piemL:p 6 grootste moet ik dan even uit zoeken:)... Het lijkt me het beste dat je een keer komt kijken dan;) ik woon omgeving rotterdam dus moet te doen zijn:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top