Koelvin helemaal vernield speedfight 3 2t

Koolslaaf

New Member
Heb net voor het eerst mn carterkap geopeend om d
De binnenkant te zien, blijkt dat mn koelvin helemaal vernield is, weet iemand wat voor problemen een kapotte koelvin met zich meebrengg, want ik heb wat problemen met de scooter en als ik de oorzaak is is dat gijn om te weten
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    312.7 KB · Views: 21
Advertisement - register to remove this

Heb net voor het eerst mn carterkap geopeend om d
De binnenkant te zien, blijkt dat mn koelvin helemaal vernield is, weet iemand wat voor problemen een kapotte koelvin met zich meebrengg, want ik heb wat problemen met de scooter en als ik de oorzaak is is dat gijn om te weten
het kan zijn dat je krukas in onbalans komt door het ongelijke gewicht van je halfpoulie. Dit kan er dus ook voor zorgen dat je krukas afbreekt.
 
het kan zijn dat je krukas in onbalans komt door het ongelijke gewicht van je halfpoulie. Dit kan er dus ook voor zorgen dat je krukas afbreekt.
Hoe fix je dit ongelijke gewicht?
Post automatically merged:

het kan zijn dat je krukas in onbalans komt door het ongelijke gewicht van je halfpoulie. Dit kan er dus ook voor zorgen dat je krukas afbreekt.
Hij rijd gewoon oke, maar als ik een stukje doorrijd dan stopt hij met toeren maken ook al gooi ik het gas helemaal open, als ik dan even stationaair loop schiet hij weer weg
 
"helemaal vernield" vind ik wel meevallen, die halfpoelie is van alu, zoveel gewicht en dus onbalans als de krukas zelf heeft, geven die paar afgebroken vinnetjes niet. je zou voor de "balans" een gelijk aantal koelvinnen er tegenover ook wat kunnen mishandelen (netjes afzagen, niet breken)
ik denk net als @Brute-Force dat iemand geprobeerd heeft je poelie met een breekijzer tussen de koelvinnen tegen te houden bij het los- of vastdraaien van de krukasmoer.
deze koelvin creëert alleen wat koeling voor de vario, de v-snaar en de koppeling.
 
Back
Top