koeling probleem(aerox rad op zip)

ThundeRRacing

van Donderen Timmy
hey mensen,

ik heb een radiateur van een aerox erop gezet maar nu is het probleem hij word warm!::|het lijkt net of hij de koelvloeistof ni doorpompt

ik heb nu moment teel me origineel koelingreservoir op zelfde punt hange zou ik die hoger moete plaatse? ik wil wel foto's plaatsen ervan maar weet ni hoe ik ze moet plaatsen wie kan me helpen?

hij word gewoon super heet:S
kan het zijn dat me koelvloeistof is bevroren kan wel eigenlijk he!maar normaal ni want erzit van die antivries in:s

laat wat weten gr en alvast bedankt

ps:z zonder schrijf fouten:W ::|
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by DNa power
hey mensen,

ik heb een radiateur van een aerox erop gezet maar nu is het probleem hij word warm!::|het lijkt net of hij de koelvloeistof ni doorpompt

ik heb nu moment teel me origineel koelingreservoir op zelfde punt hange zou ik die hoger moete plaatse? ik wil wel foto's plaatsen ervan maar weet ni hoe ik ze moet plaatsen wie kan me helpen?

hij word gewoon super heet:S
kan het zijn dat me koelvloeistof is bevroren kan wel eigenlijk he!maar normaal ni want erzit van die antivries in:s

laat wat weten gr en alvast bedankt

ps:z zonder schrijf fouten:W ::|

Zonder schrijffouten :|
 
Mijn zip komt niet eens boven de 40 graden als ik met Aerox rad rij, moet meer dan de helft afplakken voordat ie over de 50 gaat :) .. maar dat wist je al.

Maar wat wil je ook als het buiten 0> graden is en je geen kappen gemonteerd hebt 8P
 
Back
Top