goede dag allemaal
ik heb een aerox die ik helemaal opnieuw heb opgebouwd met een standaard 50cc cilinder,
alleen vind ik op het moment de koelvloeistof erg warm worden
heb al veel hier rond gezocht naar oplossingen een paar dingen geprobeerd alleen zonder geluk helaas
vandaag buiten 13 graden op naar 90 graden naar 2 a 3 km rijden poosje terug met 20+ weer ging die naar de 100 graden
vandaag van sproeier 80 naar 88 gegaan zelfde temps
wat is de setup
50cc standaard
gianelli terugloop uitlaat
vario ring er uit
dellorto phbn 12
bogie br7hs
nieuwe radiateur
nieuwe slangen
nieuw malozy pomphuis
wel oude cilinder kop gebruikt
kleur van de bogie
de koel slangen lopen van
boven pomp onder in cilinder
boven de cilinder boven kant rad
onderkant rad onderkant pomp
zijn doorzichtige slagen ik zie er geen lucht in
voor ontluchten heb ik hem gestart met de dop er af scooter alle kanten op ge kantelt op het achter wiel gehouden en ruim 15 min laten lopen
bij een beetje gas zie je een straaltje in het tankje spuiten
de bouten op de cilinder zitten vast maar niet muur vast
ik heb geen idee meer waar ik naar kan kijken wie heeft de gouden tip voor mij
ik hoor graag van jullie
gr daniel
ik heb een aerox die ik helemaal opnieuw heb opgebouwd met een standaard 50cc cilinder,
alleen vind ik op het moment de koelvloeistof erg warm worden
heb al veel hier rond gezocht naar oplossingen een paar dingen geprobeerd alleen zonder geluk helaas
vandaag buiten 13 graden op naar 90 graden naar 2 a 3 km rijden poosje terug met 20+ weer ging die naar de 100 graden
vandaag van sproeier 80 naar 88 gegaan zelfde temps
wat is de setup
50cc standaard
gianelli terugloop uitlaat
vario ring er uit
dellorto phbn 12
bogie br7hs
nieuwe radiateur
nieuwe slangen
nieuw malozy pomphuis
wel oude cilinder kop gebruikt
kleur van de bogie
de koel slangen lopen van
boven pomp onder in cilinder
boven de cilinder boven kant rad
onderkant rad onderkant pomp
zijn doorzichtige slagen ik zie er geen lucht in
voor ontluchten heb ik hem gestart met de dop er af scooter alle kanten op ge kantelt op het achter wiel gehouden en ruim 15 min laten lopen
bij een beetje gas zie je een straaltje in het tankje spuiten
de bouten op de cilinder zitten vast maar niet muur vast
ik heb geen idee meer waar ik naar kan kijken wie heeft de gouden tip voor mij
ik hoor graag van jullie
gr daniel