knipperlichten branden knipperen niet zip type 3 25

zip25ccc

Well-Known Member
hoi ik heb een zip type 3 25 cc en alles doet het elek start echt alle elektra ook knipperlichten aleen ze branden ze knipper niet ik hoor het wel als iemand weet die probleempje op te lossen

Advertisement - register to remove this

Dan plakt je relai meestal. Moet je even de kappen van je scooter afhalen. Dan zet je hem op contact. Zet het knipperlicht aan en hoort het dan 1x klikken. en op dat relai zou je eens met een zacht voorwerk op moeten tikken. Bv een stuk hout o.i.d. Meestal komt die dan los en doed het weer gewoon. Doed hij het niet dan is je knipper licht relai denk ik kapot.

en heo ziet die relai erongeveer uit ik zal het probere heb het ook achterin en bij zip hoef je achter aleen een stekkertje int e pluggen heeft die ook een knipper licht relai

en met klikje die hoor ik altijd als ik de knop een richting in druk bijvoorbeeld recht shoor ik kil kijk ik zie ik voor en achter gewoon branden aleen de rechtse dan:!maar wel badankt voor je tip ik ga het morgen even fixen

ik heb het gemaakt en de knipperlicthen knipperde alles weer bevestigd deed het ngo steeds daarna er mee gereden toen blefen ze weer branden en neit knipperen ik laat het maar nu zo

Is je spanningsregelaar nog wel goed? of heb je andere knipperlichten er op gezet die meer vermogen hebben ? want volgens mij trekken die een beetje veel stroom, en daardoor plakt je relai telkens.

Bij alle pia's zit het knipperlichtrelais verwerkt in de spanningsregelaar. Komt met enige regelmaat voor dat deze niet meer goed functioneert waardoor de knipperlichten niet meer goed werken. Vervangen van spanningsregelaar is enigste optie.

Back