Lnnrt New Member 24 April 2024 #1 Hallo, ik heb een aprilla sr50 motard en mij rechter knipperlicht doet het normaal, maar mijn linkerkant doet het vanvoor niet en vanachter heel snel. Wat is hiervan de oorzaak, hoe fix ik dit?
Hallo, ik heb een aprilla sr50 motard en mij rechter knipperlicht doet het normaal, maar mijn linkerkant doet het vanvoor niet en vanachter heel snel. Wat is hiervan de oorzaak, hoe fix ik dit?
Sparky Well-Known Member 24 April 2024 #2 Dan repareer eerst "de vanvoor", dan knippert "de vanachter" ook weer normaal.
Lnnrt New Member 24 April 2024 #3 Sparky said: Dan repareer eerst "de vanvoor", dan knippert "de vanachter" ook weer normaal. Click to expand... Hoe repareren? Deze deed het 5 minuten ervoor nog…
Sparky said: Dan repareer eerst "de vanvoor", dan knippert "de vanachter" ook weer normaal. Click to expand... Hoe repareren? Deze deed het 5 minuten ervoor nog…
Sparky Well-Known Member 24 April 2024 #4 Lnnrt said: Deze deed het 5 minuten ervoor nog… Click to expand... Nu niet meer en dit is de oorzaak waardoor het knipperlicht achter sneller knippert omdat het knipperrelais niet genoeg wordt belast.
Lnnrt said: Deze deed het 5 minuten ervoor nog… Click to expand... Nu niet meer en dit is de oorzaak waardoor het knipperlicht achter sneller knippert omdat het knipperrelais niet genoeg wordt belast.