Kmteller kabel v-clic zit vast in aandrijver

Robbie2007

New Member
Probeer de kilometerteller kabel van Peugeot V-clic 2008 te vervangen maar deze zit erg vast in de aandrijver bij het wiel.
Deze moet er toch gewoon uit te trekken zijn?
 
Advertisement - register to remove this

zit in die opening een pennetje? Dat was bij mijn dragster zo, die moest ik er uit tikken om bij de worm te kunnen komen, kabel komt soms goed vast te zitten in de worm.

 
zit in die opening een pennetje? Dat was bij mijn dragster zo, die moest ik er uit tikken om bij de worm te kunnen komen, kabel komt soms goed vast te zitten in de worm.

Post automatically merged:

Ga in het weekend kijken of ik dat pennetje eruit krijg. Denk niet dat het een afgebroken schroef is. Nu ik goed kijk op de foto zie ik nog iets wat misschien los kan.
 

Attachments

  • XRecorder_Edited_21022023_204450.jpg
    XRecorder_Edited_21022023_204450.jpg
    216 KB · Views: 14
Last edited:
Nou, dat pinnetje krijg ik er met geen mogelijkheid uit. Ben wel zo ver dat ik weet dat het pinnetje eruit moet om de kabel los te krijgen. Bij foto's van een nieuwe aandrijver zie je dat pinnetje (nog) niet zitten.
De nr. 6 op de tekening waar trabiarie het is er heeft is de aandrijver zelf, niet het pinnetje.
Hele aandrijver vervangen heb ik geen zin in dus heb ik besloten door te rijden zonder kilometerteller.
Fijn weekend!
 
Hele aandrijver vervangen heb ik geen zin in dus heb ik besloten door te rijden zonder kilometerteller.
Fijn weekend!
De aandrijver vervangen is toch niet moeilijk en voor de kosten hoef je het niet te laten.
Denk erom voor een niet werkende snelheidsmeter kun je een wok krijgen tenminste als de brommer na 31 dec 2006 op de weg gebracht is.
En met een WOK ben je verder van huis.
 
goedkoper
als je deze haalt bespaar je jezelf een hoop gedoe van een WOK..
en als je die foto's bekijkt, zie je dat die pen er niet uit kan/hoeft.
als je ècht geen telleraandrijving wilt halen/vervangen, zou ik toch kijken of je je aandrijving nog los kunt weken met kruipolie of remvloeistof.
 
Back
Top