Klote joden

Thomas

Senior Member
Kom net van school terugrijden, ga ik nog ff blazen op een lang recht stukkie. Zet ik net m'n scoot binnen, komt d'r zo'n jood op een scootertje langsrijden :D Hij helemaal om zich heen kijken :rolleyes:

D'r rijd nu ook volop vaak een motorjood bij mij in de straat :(

Maar dee vraag is: Als ik nou net met m'n scoot aan kom rijden bij m'n huis, mag ie dan naar me toekomen en een boete geven voor teveel geluid ofzo? Of moet dat echt zijn als ie me ziet rijden en me dan staande houd?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Thomas
Maar dee vraag is: Als ik nou net met m'n scoot aan kom rijden bij m'n huis, mag ie dan naar me toekomen en een boete geven voor teveel geluid ofzo? Of moet dat echt zijn als ie me ziet rijden en me dan staande houd?
Pliezie mag je bekeuren wanneer ze dat willen.
 
Originally posted by Casemasux
als ie je pas ziet terwijl je al bij je huis staat(eigen terrein) kennen ze je niks maken...
Owja das ook weer waar, op de openbare weg moet je je aan de wetten houden van het verkeer. Maar in een weiland ofzo, of dus op je eigen terrein, op circuit, enz. mag je met een opgevoerde scooter zo hard blazen als je wil voor zover ik weet.
 
Originally posted by Yoram
Alleen als je geen geluidsoverlast veroorzaakt, anders pakt ie je daar weer op!!
Dat volgens mij alleen als je buren erover klagen ofzo..
Ik bedoel, op een circuit mag je ook veel geluid produceren.. Ja ik weet t, t is een circuit, maar t is niet de openbare weg..

Kweenie hoor..
 
Originally posted by Casemasux
als ie je pas ziet terwijl je al bij je huis staat(eigen terrein) kennen ze je niks maken...

ja oke eigenlijk wel waar... maar denk je nou echt dat die petten voor de oprit van je huis blijven staan en denken 'verdikkeme dat jongetje/meisje met die scooter reed te hard... eigenlijk moet ik wel eventjes een bonnetje geven... owh potverdriedubbeltjes hij staat bij zijn huis, dus zijn eigen terrein... nou kan ik geen bonnetje geven... '
no way die wouten lopen gewoon je opritje op, pakken hun noteboekje of hoe ze dat tegenwoordig ook doen, schrijven een bonnetje uit, duwen het in je hand en ze boeken em weer. |( :(
wat een idiote uitvinding is de politie toch. maar goed.
 
Originally posted by Silverfire


ja oke eigenlijk wel waar... maar denk je nou echt dat die petten voor de oprit van je huis blijven staan en denken 'verdikkeme dat jongetje/meisje met die scooter reed te hard... eigenlijk moet ik wel eventjes een bonnetje geven... owh potverdriedubbeltjes hij staat bij zijn huis, dus zijn eigen terrein... nou kan ik geen bonnetje geven... '
no way die wouten lopen gewoon je opritje op, pakken hun noteboekje of hoe ze dat tegenwoordig ook doen, schrijven een bonnetje uit, duwen het in je hand en ze boeken em weer. |( :(
wat een idiote uitvinding is de politie toch. maar goed.

Dat bedoel ik toch niet!,als je te hard hebben zien rijden of iets dergelijks en je stopt op eigen terrein logisch dat ze ja dan alsnog een bon geven ik bedoel gewoon als jij met een opgefokte scoot op je oprit staat te klooien en ze rijden langs dan kunnen ze je niks maken!!
 
Back
Top