T Takel New Member 8 April 2024 #1 Weet er iemand de kleurcode van de Piaggio Hexagon 125cc - 1996 bordeaux? Ik heb wat krassen die ik zou willen wegwerken Thanks!
Weet er iemand de kleurcode van de Piaggio Hexagon 125cc - 1996 bordeaux? Ik heb wat krassen die ik zou willen wegwerken Thanks!
T Takel New Member 9 April 2024 #3 Iemand? Of een link waar ik de officiële kleurcodes kan terugvinden? Upvote 0 Downvote
gewoonjochem Well-Known Member 9 April 2024 #4 Er is weinig over die scooters te vinden, misschien staat er ergens een kleurcode op je kappen of op het frame. Upvote 0 Downvote
Er is weinig over die scooters te vinden, misschien staat er ergens een kleurcode op je kappen of op het frame.
trabiarie Well-Known Member 10 April 2024 #6 Anders langs een auto spuit bedrijf , die kunnen dat aan de hand van stalen ook zien Upvote 0 Downvote
gewoonjochem Well-Known Member 10 April 2024 #7 Ik heb gisteren een hexagon losgehaald, toen ik het zadel er af haalde kwam ik dit tegen, misschien kun je het hier vinden. Upvote 0 Downvote
Ik heb gisteren een hexagon losgehaald, toen ik het zadel er af haalde kwam ik dit tegen, misschien kun je het hier vinden.