Kleurcode Runner 2001 Paars/Zwart

RunnerSPPRO

Well-Known Member
hallo

ik heb een Gilera runner uit modeljaar 2001
die bestaat uit een combinatie van 2 kleuren: Paars en Zwart
het zijn 2 originele kleuren
en het gaat om de paarse kleur,deze is een beetje parelmoer paars,blauw,roze achtig
maar ik weet de kleur code van de paarse gedeeltes niet
en aangezien ik nog wat dingen in die kleur wil laten spuite
zou ik graag willen weten wat precies de kleur is.

373749069_5_LKic.jpeg



373749155_5_-gTp.jpeg



373749209_5_C1WN.jpeg
http://94.100.113.14/373700001-373750000/373749201-373749300/373749209_5_C1WN.jpeg



Het gaat bij deze foto's uiteraard om de runner maar dat was al duidelijk:p

alvast bedankt
groeten

Robby
 
Advertisement - register to remove this

Dat kunnen wij zo ook niet zeggen, een foto ziet er op elke monitor weer anders uit, en verschilt waarschijnlijk ook nog van de werkelijkheid, je kan het beste gewoon even langs een spuiter gaan, die heeft een boekje met allemaal kleuren erin, die leg je er naast en de kleurcode staat erbij.
 
okay spuiter moet k ff chekke wnnr en of k tijd heb om langs te gaan
en ik weet dat er idd normaal een sticker in je buddy zit,maar deze is zodanig vervaagd dat k t niet meer kan lezen.
en k had bij een aantal forums gelezen dat als je gilera/piaggio contact,dat ze of niet antwoord ,of gewoon zeggen dat ze t niet morgen meegeven
dus ik moet even kijken wat du beste oplossing is maar alsnog bedankt;-)
 
okay spuiter moet k ff chekke wnnr en of k tijd heb om langs te gaan
en ik weet dat er idd normaal een sticker in je buddy zit,maar deze is zodanig vervaagd dat k t niet meer kan lezen.
en k had bij een aantal forums gelezen dat als je gilera/piaggio contact,dat ze of niet antwoord ,of gewoon zeggen dat ze t niet morgen meegeven
dus ik moet even kijken wat du beste oplossing is maar alsnog bedankt;-)

Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar ik heb een paar keer contact gehad met Piaggio, en altijd netjes antwoord gekregen ;) probeer het eens, waarschijnlijk krijg je gewoon antwoord terug, of in ieder geval kunnen ze je wel op weg helpen <]
 
ben benieuwd of topic-starter der aan is geraakt aan de kleurcodes van het paars en het zwart.
heb zopas een schuiver gedaan en zal een paar spuitbusjes kunnen bestellen vrees ik 8P

dus @RunnerSPPRO , bij deze >> dank bij voorbaat
 

ik mis waarschijnlijk iets ??
ik dacht dat een forum er was om mekaar te helpen ??
op een topic van een paar maand geleden mag dus absoluut niet gereageerd worden of wat ?? |(
wedden dat wanneer ik een nieuw topic had gestart men mij had gezegd dat ik de search had moeten gebruiken ??

heb ondertussen de kleurcodes te pakken gekregen en was zinnes ze hier te posten maar da doe ik precies beter niet ?
 
Back
Top