Klein vraagje: Trekveren std ongrenste Aerox.

Status
Not open for further replies.

Vincent-Aerox

Scooterloos
Hallo allemaal :)

Ik ben ruim 2 maand geleden mn rijbewijs kwijtgeraakt vanwege een overschrijding van de max. snelheid.
Nu heb ik mijn rijbewijs weer terug en ben van plan om mn std ontgrensde uitlaat(tecnigas silent pro) er weer onder te doen.

Ik vroeg mij af welke trekveertjes (Malossi) je nodig bent voor een std ontgrensde scooter. Ik heb zelf witte en blauwe Malossi veertjes hier liggen, witte zijn hoogstwaarschijnlijk veel te slap en de blauwe veel te sterk. In mn oude std koppeling zaten wel de goede trekveertjes, maar heb geen idee welke (merk, sterkte) dat zijn.

Dus: welke trekveertjes ben ik nodig?


Vincent!
 
Advertisement - register to remove this

Hmm oke, ik had het er met mn pa over gehad dat hij ze zou kopen, omdat ie nog langs lemelerveld kwam. hij smste dat hij paarse had gekocht... ik weet bijna zeker dat het niet gaat passen.

anders kan ik ze in mn originele koppeling doen, maar die koppeling is niet zo heel erg goed meer.
 
Ja dat dacht ik ook al, maar ze verkopen bij dijkman alleen de blauwe en zwarte los. De andere gaan per setje van 3 verschillende sterktes. Witte is sowieso te slap dat wist ik al. Maar ik zal donderdag wel ff als eerste de groene proberen. Als dat kut loopt ga ik eerst wel weer mn oude koppeling testen ;(
 
Had even tegen je vader gezegd dat het geen standaard koppeling was, dan had hij meteen de juiste mee gekregen;).

Verder ligt het geheel heel erg aan de rest van de afstelling van je scooter, tevens hoe alles gemonteerd zit.
je kunt niet zeggen dit moet erin dan is het goed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top