kilswitch vs hpi2004

Kuit@NRG

200 pktjes
halo mensen,
ik snap er nu geen zak meer van :(
i heb me vorige kilswitch weggegooit omdat ie het niet deed en nu een nieuwe gekocht en aan gesloten maar hij werkt weer om gekeerd :S
maar aan me cdi kasje zit een losse draad waar je hem op moet aansluiten dus kan ie er maar op een manier op want het is een min schakelaar toch ?
een op de min ( dus frame) en een op de cdi dan moet ie het doen lijkt mij
bij me vorige had ik dat ook en toen de draden om gedraait maar dat helpte niet :S
wat moet ik nu doen me frame is trouwens ook kaal geschuurd op de plek waar ie opzit

help me aub :p
 
Advertisement - register to remove this

Draai de draadjes op je kill-switch zelf om.

Laat de huidige massa, dus naar je ontsteking lopen, en maak de draad, die nu naar je onsteking loopt, vast op je massa..

100% gegarandeerd, dat het nu wel werkt, zoals het hoort :)
 
Sander said:
Laat de huidige massa, dus naar je ontsteking lopen,...
Rare zin...
En je verandert daar idd de werking van de schakelaar niet mee hoor.

Kuit@NRG said:
halo mensen,
ik snap er nu geen zak meer van :(
i heb me vorige kilswitch weggegooit omdat ie het niet deed en nu een nieuwe gekocht en aan gesloten maar hij werkt weer om gekeerd :S
maar aan me cdi kasje zit een losse draad waar je hem op moet aansluiten dus kan ie er maar op een manier op want het is een min schakelaar toch ?
een op de min ( dus frame) en een op de cdi dan moet ie het doen lijkt mij
bij me vorige had ik dat ook en toen de draden om gedraait maar dat helpte niet :S
wat moet ik nu doen me frame is trouwens ook kaal geschuurd op de plek waar ie opzit

help me aub :p
Zet hem eens tussen het frame en de aansluiting van de bobine... Tenminste, als hij contact maakt als de plug eraf is.
 
En de uitleg. Zo draai je dus wel de werking om :)

killsnizzo7wp.png
 
hmm je hebt 2 verschillende schakelaars..
breek en maak...
je moet verder de killswitch aansluiten op de korte zwarte draad.. testen kun je door die kort te sluiten met de massa.. (dan zou hij niet mogen vonken)
als er niets aan zit moet ie netjes vonken..
als dit goed is heb je ws iets anders fout

groeten

[edit] Bij de HPI moet je niet gaan klooien met de pickup...
er zit een speciale aansluiting daarvoor aan de cdi...
wellicht mol je de cdi/strator als je hem als je het via de pickup het kortsluit
[/edit]
 
Of je koopt bij een elektrozaak een verbreekcontact en wisseld die om met het maakcontact wat er nu inzit. Die schakelaartjes in een killswitch zijn eenvoudig te vevangen. Dus als je zo'n zelfde schakelaar koopt, maar dan een verbreekcontact dan is het probleem verholpen en dan kun je hem dus gewoon tussen je draad op de cdi en het frame zetten.
 
ik weet denk al wat het probleem is ik heb denk een maak schakelaar die laat maar zeggen als het dopje erop zit verbind.
dus wat niet moet
en als het dopje eraf is niet verbindt
bij een standaard ontsteking moet je nm zo een hebben die verbindt als het dopje erop zit en niet verbind als het dopje eraf is :)
en bij hpi zit een los draadje die nergens naar toe loopt speciaal voor kilswitch:) als je die op het frame houd dan kapt ie ermee
dus ik moet een kilswitch hebben die niet verbindt als het dopje eroip zit maar wel als ie eraf gaat :)

iniedergeval bedankt nog voor de reacties :)

iemand een idee hoe ik dit moet noemen bij een electrowinkel ?
 
Back
Top