kilometer teller aerox 2002

jeroenaerox

aerox sjeezer
ik heb een yamaha aerox uit 2002 met een kilometer teller die tot de 80 gaat..
maar klopt deze teller een beetje met de werkelijke snelheid ???

ik reed hem laatst de teller uit, als hy doorhad gelope had hy ongeveer 85 - 90 aangegeve..

hoe hard zou dat zyn op un autoteller ??
 
Advertisement - register to remove this

met min bedoelt hy dat je er 10 of 15 km van af moet hale volges my.. haha

maar k heb welles gehoord dat de kilometertelllers van aerox die tot 80 gaan niet veel afwyke?? dus dan vin k 10 of 15 k nog veel heeft iemand dit misgien uitgeprobeert met auto derachter aan ofzow ???
 
maat van mij heeft ook een rox met zon teller en bij hem gaat teller tot het olielampje. en dan gaat hij 90 op autoteller. ikzelf heb teller tot 120 en ga even hard als hem. bij mij komt de teller tot de 100 a' 105

bijde wijken dus erg af van egte km per uur:X dus 10 km per uur deraf rekene moet voldoende zijn
 
Dat 10-15km eraf is ook dikke poep.
die tellers hebben een percentuele afwijking, geen vaste. Anders ist n kwestie van je wijzertje eraf halen en iets terug gedraaid er weer op zetten.

Hoe hoger je snelheid wordt hoe verder ze afwijken. Rond de 80 zal hij best nog redelijk nauwkeurig zijn.
 
Ja Ligt eraan. Kheb op m'n Aerox GP1 ( ook teller 80 met toerenteller ) dat hij 65 aangaf met alle begrenzingen er nog op . Afwijking van 15 dus. Maar over algemeen Is het niet zo heel xtreem als je 80 Teller heb.
 
Ik reed laatst naast me broer die in de auto zat.. Ik reed met me toerenteller die tot 80 reed ik hem een +- 1 cm de teller uit en ik reed op de autoteller 80 km/h. Dus wijkt niet zo heel erg af.. :p
 
Back
Top