This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Killswitch / Eprom

Status
Not open for further replies.

Sprintroxx

Italian Mofo
Beste lezer,

Heb hier een killswitch liggen maar der zit een aansluiting op die ik niet op mun malossi eprom kan aansluiten lijkt mij. Dus de vraag is hoe kan ik het beste hem nu aansluiten?

foto:



bij voorbaat dank.

Daniel
 
verwijder deze aansluiting dan ? Leg je draad bloot en maak een passend schuifklemmetje waardoor die wel gaat passen dan ?

Snap eerlijk gezegd niet goed wat het probleem is... of anders verwoord je jezelf niet goed en weet je gewoon nie tgoed hoe je het geheel doet vonken en moet aansluiten ?

Hoor het wel... pm me anders en dan leg ik het je wel eens goed uit !

MVG FeleMele :7
 
Gebruik de searchfunctie Er zijn een aantal topics hierover. Het komt er op neer dat je het oogje op een kaal stukje frame moet aansluiten, en de andere draad moet verlengen omdat die tussen de stekkertjes tussen de eprom en de binnenrotor moet (bruine draad)

Hoe is jou killswitch trouwens? Ik zie dat jij er 1 met een magneet hebt, gaat dat er makkelijk af?
 
Ja dit wist ik allemaal al alleeen de aansluiting van de witte draad kon ik even niet plaatsen qua aansluiting tussen de eprom / stator. verder heb ik zelf deze killswitch niet was alleen om het rode omcircelde mee aan tegeven.
 
Oooja ik zeg toch al, plant het ene draadje vanaf killswitch tussen je stekkertje van rotor naar eprom. De bruine draad moet je hebben in het stekkertje
 
Status
Not open for further replies.