This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

killswitch aansluiting.

Adit

»TJ Tuned Rox«
Ok wat ik wel even wil zeggen is dat ik al wel heb gesearched maar het mij nog niet echt duidelijk is.

Mijn korte vraag is: Op welke draad moet ik de witte draad van de killswitch aansluiten op een standaard Minarelli Onsteking.
Ik heb al wel gelezen dat de zwarte draad op het frame moet maar nu komen er 4 draden uit m'n onsteking. Een Rood Oranje, een blauw witte, een witte en een rood witte.
Op welke moet hij worden aangesloten ?

Ok, want de rood witte draad en de blauw witte draad gaan naar een klein zwart kastje (pick up ) op de onsteking. en de andere 2 richting de spoelen.

Last edited:
Nu las ik ook vaak dat je hem op een zwart witte draad kon zetten. Maar kan geen zwart witte draad bij m'n ontsteking vinden en ook niet bij m'n kabelboom. ( Type 2004 Aerox ).

piaggotuning said:
dat maakt wel uit volgens mij want als je het andersom doet GAat ie alleen aan wanneer de knop eraf is en dat is niet handig.MAar weet dat niet zeker

neej zodra je de draden omdraait dan maakt de boven kant met de onderkant contact of andersom de onderkant met de bovenkant contact

aangezien er iemand op lely was met een verkeerde die sloot hem een en toen deed die het alleen zonder draad en met draad viel die uit!

ook als we de draden omdraaiden was het precies het zelfde

neem aan productie foutje

Of moet je hem ergens achter vast klemmen? En waar moet die witte draad precies naar toe? Kan je die al ergens in de buurt van je contact vastmaken en kan je contact nog wel gebruiken? Alvast bedankt