Killerbee VXL info en aftermarket support

Status
Not open for further replies.

NiMaVi

New Member
Goedendag allemaal,
Ik ben Niels en nieuw op dit forum.
Ik heb een 2021 Killerbee VXL euro5 50cc (GY6) met blauw kenteken die ik gekocht heb met omstreeks 380km op de teller en heb er laatst 1000km op gereden.
de scooter kwam met een 25km/h naar 54km/h draadloze begrenzer en loopt meet een beetje tegenwind net 45km/h, met harde tegenwind nog geen 40km/h.
Een klein beetje meewind zorgt er al wel voor dat hij gouw 60km/h loopt en als je echt flinke meewind heb gaat hij 70km/h.
Het nadeel is nu alleen dat het echt lang duurt voordat hij op snelheid komt, dus ik wil graag mods gaan installeren.
Helaas kan ik heel weinig info over mijn scooter vinden en zie ik eigenlijk geen aftermarket support.
Moet ik informatie vinden via een andere scooter, sinds ze eigenlijk allemaal bijna identiek zijn.
Ik weet vrij weinig over het sleutelen, maar ik ken wel de werking van vrijwel alle onderdelen.
Ik loop zoals jullie zien eigenlijk vast met mijn zoektocht, kunnen jullie mij in de goede richting wijzen?


bedankt voor het lezen,

Niels
 
Advertisement - register to remove this

Vooralsnog is je intentie niet echt duidelijk!
Voor de gehanteerde maatstaven gaat de 25 km/u variant al veel te hard/snel!

In dat geval, zie: https://scooterforum.net/threads/snortuning.196833/

Wil je het apparaat afstellen tot hooguit 35 km/u op top, is er niks aan de hand en zal menig lid je te woord staan.
Komt het erop neer dat je wilt schakelen tussen de aangegeven snelheden met een goed afgestelde motor, moet ik helaas afhaken qua advies!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top