This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kijk Volgende Week Naar Blik Op De Weg!!!

btw, het was wel een zuid nederland aflevering, die jongen van 16 die over de snelweg fietste.... triest geval... en toen zeiden ze dat ze omleiding gingen regelen via reeshof... dus ik denk tilburg?

btw, gewoon als Razma, lef hebben, op de ICE naar het postkantoor in je motorpak =)

Ik draag ook altijd beschermende handschoenen en een min of meer versterkte jas

nee niet bij tilburg, dat was bij wijchen kortom bij mij in de buurt ..
echt superveel opnames zijn in gelderland.. omdat het team van blik op de weg er ook zit..

die kerel van blik op de weg woont in gramsbergen, duzz logisch dat er veel in het oosten wordt gefilmd,.

toch had die kerel van blik op de weg ook wel gelijk met buiten de bebouwde kom harder mogen rijden.... je moet wel op het fietspad, en als je met 70 op een fietser inrijdt blijft er niet veel van de fietser + jezelf over. Fietsers blijven onvoorspelbaar.

Zet dan een extra strookje aan de rijbanen ofzo voor scooters...
Beetje duur zeker ?

Originally posted by Sjoerdyo
Wie draagt er tegenwoordig nog een Bomber dan Razma? Raar voorbeeld! Maare idd ik voel me eigenlijk wel veilig in wat leer

bomber is hier nog steeds 'in'... :|

maar ik vind voor op scooter GoreTex jas ofzo zelfs nog leuker om mee te rijden dan leer

Wanneer komt de herhaling?? Of heeft iemand toevallig een avi'tje of mpg'je gemaakt ofzo (zal wel groot zijn).. ? Ik was naar een feest toe nl.

Jajajajaja! Mooi mooi mooi mooi mooi! Alleen, ik heb tog dat stukje gemist, waar je het eerder over had in je aankondiging: Hoe hard reed je? Tach-Tig! Dat heb ik dus niet gehoord, maar goed... Maareh was wel kewl dude, alleen ik had erg het idee dat je in die filmpjes meer een beetje met je gas aant spelen was dan aant rijden, of leek dat maar zo? In ieder geval, gaaf! Ennuh, mooi betoog

grtz

ik zie hier in de zomer genoeg gasten op sjees motoren in korte broek + tshirt.
zie je ze met 100 binnen de bebouwde kom voorbijsjezen. DAS pas gevaarlijk.

en ik heb het ook gezien, ik vond het triest van die fietser op de snelweg, een jongen van 16.
Het zal je zoon maar wezen.

Originally posted by Vo0
Wanneer komt de herhaling?? Of heeft iemand toevallig een avi'tje of mpg'je gemaakt ofzo (zal wel groot zijn).. ? Ik was naar een feest toe nl.

jah, pleazzzzze, ik heb ut dus ook gemist ik was ook naar 'n feest toe.
iemand die ut ergens kan uploaden ofzow:?
greetzzz
juul

Fuck gemist!!! Komt er nog een herhaling??

Trouwens, ik heb ook 1 spiegel en ik kan nu niet meer zonder...erg handig moet ik zeggen, zo erg verpest het m'n look niet van mijn scooter... en anders.. Ach BOeiUH!

Originally posted by NastroAzzuro
Nog ff over die meiden op die Kwark: Dat waren dus echt van die goedkope 'kijk-mij-ff-80-lagen-make-up-op-mn-smoel-hebben" figuren... kortom :r:r:r

Ik had er geen moeite mee gehad

Ik heb het trouwens wel op video opgenomen. Maar hoe kan ik die dan op de computer zetten??

Originally posted by Aprilia www
Ik heb het trouwens wel op video opgenomen. Maar hoe kan ik die dan op de computer zetten??

Moet je 'm proberen te linken met je videokaart ofzo, ik heb zo'n tv-tuner kaart daar kan je als 't goed is een videorecorder op aansluiten.

Maar ik d8 dat anderen 'm al wel gecaptured hadden:?

Anyway, nog ff over de uitzending, vondt 't echt wel ff cool, politie helemaal van die gaat wel 70

En strakke uitspraken van dat de max. snelheid omhoog moet :!

En die 'chicks' zonder helm zijn gewoon dom :|

mijn broer heeft een tv-kaart in de computer zitten, ik zal hem wel effe vragen of ie de video op zijn computer kan aansluiten.

Nou jullie hebben echt nixz gemist hor...........
Het was echt zo'n daap op een Beta met een seuventig, ander eutlaat en een ander carbeurator, maar hij ging wel keihard.....not, dat ding was niet vooruit te pissen. Gewoon een schande voor de opgevoerde scooterrijders. Dalijk denkt heel nederland dat alle "opgevoerde" scooters zo langzaam rijden. En dan zeggen ze van: Vroeger op mijn kreidler met mijn 50cc, die ging tien keer harder. Die kerel was gewoon een kneus.

sow, dat was het 8)