:X *DOriginally posted by Sjoerdyo
Wie draagt er tegenwoordig nog een Bomber dan Razma?
Originally posted by Boeie
btw, het was wel een zuid nederland aflevering, die jongen van 16 die over de snelweg fietste.... triest geval... en toen zeiden ze dat ze omleiding gingen regelen via reeshof... dus ik denk tilburg?
btw, gewoon als Razma, lef hebben, op de ICE naar het postkantoor in je motorpak =)
Ik draag ook altijd beschermende handschoenen en een min of meer versterkte jas
Originally posted by Lord of Panic
toch had die kerel van blik op de weg ook wel gelijk met buiten de bebouwde kom harder mogen rijden.... je moet wel op het fietspad, en als je met 70 op een fietser inrijdt blijft er niet veel van de fietser + jezelf over. Fietsers blijven onvoorspelbaar.
Originally posted by Sjoerdyo
Wie draagt er tegenwoordig nog een Bomber dan Razma? Raar voorbeeld! Maare idd ik voel me eigenlijk wel veilig in wat leer
Originally posted by Vo0
Wanneer komt de herhaling?? Of heeft iemand toevallig een avi'tje of mpg'je gemaakt ofzo (zal wel groot zijn).. ? Ik was naar een feest toe nl.
Originally posted by NastroAzzuro
Nog ff over die meiden op die Kwark: Dat waren dus echt van die goedkope 'kijk-mij-ff-80-lagen-make-up-op-mn-smoel-hebben" figuren... kortom :r:r:r
Originally posted by Aprilia www
Ik heb het trouwens wel op video opgenomen. Maar hoe kan ik die dan op de computer zetten??