This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kijk Volgende Week Naar Blik Op De Weg!!!

Originally posted by Razma
Ik vond het ook erg positie dat die gast op die Rally een soort motorjack aan had...
zie je steeds meer tegenwoordig ! erg positief

Ik vind dat ietwat overdreven hoor... motorjas op de scooter, maar jah das imho

Grtz

Originally posted by erwinski
Ik vind dat ietwat overdreven hoor... motorjas op de scooter, maar jah das imho

waarom zou dat....
1) voor de sjonnies 'het staat cool'
2) voor snelle people... het is gewoon veilig én warm

ik zou echt niet willen crashen met een of ander zomerjasje of bomber-jack. Het extra nadeel van een zo'n bomber is dat als je een schuiver maakt de stof echt in je huid inbrand en laat een hoop littekens na

Maar in de zomer is het alleen niet zo "lekker" warm

mkay, ik rijd maar 80 a 85 op mn scooter duz valt voor mij nog wel mee denk ik...

grtz

mkay, ik rijd maar 80 a 85 op mn scooter duz valt voor mij nog wel mee denk ik...

grtz

Denk je? Ik weet wel zeker dat dat dus NIET mee valt als je met die snelheid wat overkomt

ow ja... moesten ze je hier (Belgie) 70 zien rijden ofzo kan je gelijk je sleutels afgeven te voet naar huis toe... scooter nemen ze dan mee :'(

Nederland heeft echt niet te klagen dan op deze manier

ow ja... moesten ze je hier (Belgie) 70 zien rijden ofzo kan je gelijk je sleutels afgeven te voet naar huis toe... scooter nemen ze dan mee :'(

Serieus?, Jezus dan zijn ze daar wel erg radicaal bezig

belgen he 0?

grtz

GVD, Wanneer is de Herhaling van dit leuke spectakel, want ik heb het gemist, enk wil het allemaal wel eens zien. hihihihi.

Idd... beetje extreem
Hoe doen jullie dat daar dan?
gewoon niet 70 rijden of taktisch?
grtz

je mag gewoon absoluut niet boven de 45km/u uit komen...
als dat wel is nemen ze onmiddellijk scooter in beslag...

daarom rijdt iedereen hier met ZX :/
je ziet hier amper of zelfs geen 70cc enkel de 'landelijke dorpen' of mensen die echt veel lef hebben...

hehe... hier vinden ze t pas erg als je harder als 80 rijd...

als je op de parallelweg buitenaf een x 70 a 75 rijd vinden ze niet intressant, die lui zijn zelf ook wel jong geweest, alleen in het centrum word het anders...

grtz

Nog ff over die meiden op die Kwark: Dat waren dus echt van die goedkope 'kijk-mij-ff-80-lagen-make-up-op-mn-smoel-hebben" figuren... kortom :r:r:r

Originally posted by NastroAzzuro
Nog ff over die meiden op die Kwark: Dat waren dus echt van die goedkope 'kijk-mij-ff-80-lagen-make-up-op-mn-smoel-hebben" figuren... kortom :r:r:r

hmz... kvond ze wel lekker hoor

Wie draagt er tegenwoordig nog een Bomber dan Razma? Raar voorbeeld! Maare idd ik voel me eigenlijk wel veilig in wat leer Kan ik ook meteen door naar de IT ofzo In de zomer blaas ik soms ook wellis met dunne katoenen broek en shirtje ofzo

Maja wat doe jer ertegen: niet vallen...

Originally posted by NastroAzzuro

Mee eens, echt van die trutjes die over niets anders praten dan:
Ken je jan, piet, joop? Oooohw ik heb het net uitgemaakt maar freddi kneep me in m'n reet dus dat zit wel goed, Zij heeft zulke foute schoenen die zijn uit, En weet je wat die en die toen zeiden? Bla, bla, bla, bla....

Ik heb echt een hekel aan dat zoort mensen

ROFL