Originally posted by Razma
Ik vond het ook erg positie dat die gast op die Rally een soort motorjack aan had...
zie je steeds meer tegenwoordig ! erg positief
Originally posted by erwinski
Ik vind dat ietwat overdreven hoor... motorjas op de scooter, maar jah das imho
waarom zou dat....
1) voor de sjonnies 'het staat cool'
2) voor snelle people... het is gewoon veilig én warm
ik zou echt niet willen crashen met een of ander zomerjasje of bomber-jack. Het extra nadeel van een zo'n bomber is dat als je een schuiver maakt de stof echt in je huid inbrand en laat een hoop littekens na
Originally posted by stealth2000
Maar in de zomer is het alleen niet zo "lekker" warm
waarom zou dat....
1) voor de sjonnies 'het staat cool'
2) voor snelle people... het is gewoon veilig én warm
ik zou echt niet willen crashen met een of ander zomerjasje of bomber-jack. Het extra nadeel van een zo'n bomber is dat als je een schuiver maakt de stof echt in je huid inbrand en laat een hoop littekens na
mkay, ik rijd maar 80 a 85 op mn scooter duz valt voor mij nog wel mee denk ik...
grtz
ow ja... moesten ze je hier (Belgie) 70 zien rijden ofzo kan je gelijk je sleutels afgeven te voet naar huis toe... scooter nemen ze dan mee :'(
Nederland heeft echt niet te klagen dan op deze manier
ow ja... moesten ze je hier (Belgie) 70 zien rijden ofzo kan je gelijk je sleutels afgeven te voet naar huis toe... scooter nemen ze dan mee :'(
Nederland heeft echt niet te klagen dan op deze manier
Serieus?, Jezus dan zijn ze daar wel erg radicaal bezig
Idd... beetje extreem
Hoe doen jullie dat daar dan?
gewoon niet 70 rijden of taktisch?
grtz
Originally posted by F12 AC
Heeft toevallig iemand het opgenomen.
Ik heb het gemist :'(
je mag gewoon absoluut niet boven de 45km/u uit komen...
als dat wel is nemen ze onmiddellijk scooter in beslag...
daarom rijdt iedereen hier met ZX :/
je ziet hier amper of zelfs geen 70cc enkel de 'landelijke dorpen' of mensen die echt veel lef hebben...
Originally posted by NastroAzzuro
Nog ff over die meiden op die Kwark: Dat waren dus echt van die goedkope 'kijk-mij-ff-80-lagen-make-up-op-mn-smoel-hebben" figuren... kortom :r:r:r
Originally posted by NastroAzzuro
Nog ff over die meiden op die Kwark: Dat waren dus echt van die goedkope 'kijk-mij-ff-80-lagen-make-up-op-mn-smoel-hebben" figuren... kortom :r:r:r
Mee eens, echt van die trutjes die over niets anders praten dan:
Ken je jan, piet, joop? Oooohw ik heb het net uitgemaakt maar freddi kneep me in m'n reet dus dat zit wel goed, Zij heeft zulke foute schoenen die zijn uit, En weet je wat die en die toen zeiden? Bla, bla, bla, bla....
Ik heb echt een hekel aan dat zoort mensen