This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kijk Volgende Week Naar Blik Op De Weg!!!

Was super
Geinig accent
Maar je had helemaal gelijk dat de brommers eigenlijk stnd sneller moeten rijden ivm de doorstroming op de weg.

Ik vond het wel erg van die fietser die tegen het verkeer op de snelweg reed.

LOL het was wel lachen. Maar keil die spiegel weg man. Dat verkloot echt de look van je scoot. Je hebt trouwens wel een vette ark. En die 2 wijven ook . Goed dat ze geen gozer hebben gepakt met een echt brute setup Zij zullen ook wel opkijken als ze met 110 worden ingehald door een scootertjuh

Nee ze was zeker niet lelijk... goed punt trouwens van dat 50 binnen de bebouwde kom en 70 buiten...

:| Alleen netelenkut zal dat wel niet zien zitten denk ik :|

Originally posted by AppieSR
hehe .. zekerz andere uitlaat maar dat ene wijf werd ook lekker afgezeken :W

Ja en komt er nog zo'n gast op een Pech Maxi voorbij ruften zonder helm

Accentje wel vaag Ik herkende meteen MK geknetter, idd andere uitlaat halen :W

Wel tof stukkie, eindelijk us iemand die niet kansloos blaat over verkeersregels mbt scooters en brommers...

Originally posted by Heineken
Nee ze was zeker niet lelijk... goed punt trouwens van dat 50 binnen de bebouwde kom en 70 buiten...

:| Alleen netelenkut zal dat wel niet zien zitten denk ik :|

Wie weet de naam van dat wijf, of msn adres, moeten we maar ff contact mee opnemen

En ja, netelenbos is een stomme hoer, maar gelukkig dondert ze nu op!

Grtz

Ik vond het ook erg positie dat die gast op die Rally een soort motorjack aan had...
zie je steeds meer tegenwoordig ! erg positief

Indd Razma, ik heb ook motorhandschoenen van mqp.
Heb ook tijd met motorjas van men pa gereden van mqp maar die past niet meer, en nieuwe is me iets te duur..